Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä sanoi ettei ole "hulluna muhun"

Vierailija
27.12.2016 |

Mitä ihmettä tällainen käytännössä tarkoittaa? Yhdessä on oltu vuosi, takana ihana kaksin vietetty romanttinen joulu (josta poikaystäväkin sanoi nauttineensa suuresti).

Eilen sitten oli jotain pientä kinaa, riitoja on välillä ollut pitkin syksyä ja tiedän että se on tuntunut raskaalta molemmille. Mutta jos toinen sitten töksäyttää "En oo hulluna suhun niin kuin ehkä pitäis" niin ööööh.. Pitäisikö tässä vaiheessa olla vielä sitä ensihuuman "oon hulluna suhun" -fiilistä muutenkaan?

Olen ymmälläni. Ikää 25-30.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisinta tässä on se, että poikaystäväni on itse sanonut, ettei juokse minkään alkuhuuman perässä. Siksi en ymmärrä mitä tämä nyt tarkoittaa.

Vierailija
22/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituisinta tässä on se, että poikaystäväni on itse sanonut, ettei juokse minkään alkuhuuman perässä. Siksi en ymmärrä mitä tämä nyt tarkoittaa.

No sehän on hyvä kannaltasi. Hän ei juokse alkuhuuman perässä eikä enää ole hulluna sinuun. Mä laskisin sen 1+1 siten, että sittenpä hän pysyy tässä suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, miekestäni jos vuodessa jo tuntuu, että ei ole enää hullaantunut toiseen, niin aika huonoa lupaa. Meillä hullaantumusvaihe kesti vuosia ja vieläkin välillä hullaantumuskausia tulee ja muutenkin ollaan aina oltu rakastuneita toisiimme, vaikka riitoja ym. olisikin välillä. Yhdessä yli 20 vuotta, enkä voisi kuvitella elämääni ilman miestäni.

Vaikea siis ymmärtää joidenkin näkemystä, että ihan ok olla suhteessa ilman minkäänlaista hullaantumista. Varsinkin jos se jo vuodessa on laimentunut! Olisin mieluummin sinkku kuin ok-suhteessa ilman tunteiden paloa.

Vierailija
24/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän se hullaantuminen kokonaan ole välttämättä kadonnut? Peittynyt ehkä nyt riitojen takia? Ottakaa rennommin niin kyllä se sieltä palaa. :)

Vierailija
25/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö olla?!

Häirikkönaikkonen huutaa loveaan eikä tajua ettei tätä haluta seuraksi esim, häirintänsä takia?

Oletko perässä juokseva naikkonen sitten koovasti rakastunut mutta vauhkoiluna näkyy vain perässähäirintä? Näitä pimahtaneita jotka huutavat "vieläkö nähdään tänä vuonna? Mä rakastan sua, yhyy, mikset reagoi osoituksiini?"

Mikä riepoo supertyhmää ja rumaakin? Samaa kuin pikkukersaa?

Vierailija
26/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa samalta kuin mies sanoisi, että rakastan sinua mutta en ole rakastunut sinuun. Eli pitää itselleen takaoven auki. On sinun kanssasi suhteessa, kunnes taas hullaantuu, johonkuhun toiseen.

Vierailija
28/28 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.