Kelatkaa nyt vähän!
Hanna Peltosta tai Cheyenne Järvistä kun pääsisi ottamaan takaapäin. Se olisi niin täydellistä, aivan täydelliset pakarankaaret noilla naisilla. Mä runkkaan 3-4 kertaa päivässä noille perseille.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ihan jees. Parempiakin löytyy, sekä suomesta että naapurimaista. Ei nuokaan minusta kiinnostuisi, joten fantasiat voi ihan yhtä hyvin keskittyä vielä parempiin, vielä vähemmän realistisiin vaihtoehtoihin.
Kyllä noi mulle riittäisi, ja itsellä ei tarvitsisi olla kuin vähän enemmän rahaa, niin kyllä minäkin kelpaisin heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jees. Parempiakin löytyy, sekä suomesta että naapurimaista. Ei nuokaan minusta kiinnostuisi, joten fantasiat voi ihan yhtä hyvin keskittyä vielä parempiin, vielä vähemmän realistisiin vaihtoehtoihin.
Kyllä noi mulle riittäisi, ja itsellä ei tarvitsisi olla kuin vähän enemmän rahaa, niin kyllä minäkin kelpaisin heille.
Hyvin sulla on tilanne sitten. Mistä saisit lisää rahaa, onko sinulla suunnitelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sulla on tilanne sitten. Mistä saisit lisää rahaa, onko sinulla suunnitelma?
Kauppoja vaan enemmän. Ihan kohtuullisesti sitä nytkin tienaa, eli n. 7500.-/kk, 50 tonnin saksalainen auto tallissa ja okt pääkaupunkiseudulla, mutta ei taida noille perseille riittää, koska ulkonäköä ei sitten ole annettu kompensoimaan sitä, tai olihan sitäkin vähän nuorempana.
OT mutta mua säälittää molemmat sen vuoksi että ovat menneet ottamaan silarit. Cheyennellä mennyt vielä enemmän pieleen kuin "normaalissa" silikonitissileikkauksessa.
Olen enemmän persemiehiä joten sikäli heissä on paljon hyvääkin. Pienet tissit ovat ihan ok. Naiset, älkää pilatko itseänne!
Noista lanteista kiinni ja aivan hitaasti painaa sisään, niin että terska saa hitaan hankauksen. Tollaisissa perseissä on vaan sellainen ongelma, ainakin minulle, että tulisin varmasti ensimmäisen satsin alle 30 sekunnissa, on noi vaan niin unelmia.
Rintoja mä en edes katsoisi, jos on tuollaisia perseitä nähtävillä.
UUuuuuhhhgggrrrrrnnnnhh. Mun ei tarvitse kuin laittaa silmät kiinni, niin mä näen noiden kahden daamin kymppiperseet.