Päättäkää nyt mitä mieltä olette
Joulun eteen raataminen on palstan mukaan raskasta ja naurettavaa, vinkiksi tarjotaan ostaa valmiit laatikot. Jos ostat valmiit laatikot, olet wt, laiska ja saamaton. Laatikot pitää tehdä itse.
Krääsälahjat on huonoja. Tee itse lahjat. Et osaa tehdä itse lahjoja, kukaan ei halua sinappia, hilloa, villasukkia, ne on ällöttöttäviä ja säälittäviä. Lahjakortti ei käy, on niin klisee. Mitä vittua pitäisi sitten hankkia?
Älä maksa puolta poikaystäväsi vuokrasta tai asuntolainasta. Käske poikaystävän laittaa oma asunto vuokralle ja vuokratkaa yhdessä toinen asunto. Millä rahalla, kysyn vaan?
Jos asuntosi ei mene kaupaksi heti eron jälkeen, on vika sinussa, hinnassa tms ei mitenkään esim Suomen taloudellisessa tilanteessa. Osta iso ok-talo yh:na kokonaan itsellesi, äläkä ruikuta. Jokaisella fiksulla naisella on oltava rahaa ostaa yksi ok-talo, tietenkin. Rahaa on oltava sen verran säästössä jokaisella fiksulla ihmisellä.
Hohhoijaa!
Kommentit (3)
Elä oma elämäsi niinkuin itse haluat, äläkä välitä muiden mielipiteistä.
Onko sama ihminen laittanut nuo kaikki mielipiteet? Kylläpä on ambivalentti yksilö!