Kumpaa vanhempaa lapsesi enemmän muistuttaa?
Meillä pojat on ehdottomasti periny isänsä ulkonäön suurimmaksi osaksi, mutta esikoinen taas minun taiteellisen ja äkkipikaisen sekä helposti innostuvan luonteeni. Kuopus enemmän isänsä kaltainen rauhanmies ja harkitseva. :)
Kommentit (10)
Molemmat ulkonäöllisesti selvästi enemmän isältään perineet. Poika tempperementiltaan, ilmeitään ja eleillään ilmetty isänsä (pienoiskoossa), tytöllä selvästi luonne ja toimintapa minua.
Jostain syystä meillä ei muistuta kumpaakaan. Ei paljoa ulkonäöllisesti eikä varsinkaan luonteeltaan.
Meillä tyttö menee aika puoliksi. Silmät on isältä, mutta kasvonpiirteet muuten minulta. Luonteessa on paljon meitä molempia, mutta kaikista eniten hän luonteeltaa muistuttaa minun siskoani.
No minua tietysti. Mitä se isäänsä muistuttaisi kun sen isä on niin kusipää.
kyllä niissä molempien piirteitä huomaa... myös niitä huonoja. Se siinä ehkä vaikeinta onkin, kun katselee v******* teiniä ja tajuaa ikään kuin katsovansa peiliin ;)
Esikoinen, tyttö, isänsä näköinen, mun luonne.
Seuraava, tyttö, ei kummnkaan näköinen, luone on sekoitus molempia.
Kolmas, poika, saman näköinen kuin toinen lapsi, luonne on samantyyppinen kuin esikoisen.
Neljäs, poika, esikoisen näköinen, toisen lapsemme luonne.
Noin niinkuin suurinpiiretin
Meiän tyttö on luonteeltaan kuin ilmetty isoisänsä (minun isä). Huumorintaju on hulvattoman hauskaa ja älyttömän hyvä tilannekomiikantaju! Ulkonäkökin periytyny meidän puolelta sukua. Samanlaiset vaaleat villikiharat kuin meiän sisaruksilla, eikä ne asetu mitenkään kun yrittää tehdä kampauksia.. Silmätkin samantyyliset ja kasvonpiirteet kuin minulla. Isältään perinyt harkitsevuuden. :)
Tyttö on ihan mun kopio ulkonäöllisesti, verrattiin just vauva/taaperokuvia toisiinsa, mutta luonteeltaan yhtä rento tyyppi kuin isänsä. Pojalla on enemmän mun stressaava luonne ja ulkonäöllisesti isänsä silmät, nenä, luonnonkiharat ja suu ja saman malliset kasvot kuin mulla. Toinen tyttö on perinyt isänsä suvusta piirteet ja myös isänsä luonteen.
Tyttö näyttää kasvoista multa (äidiltä), mutta kroppa on kuin anopilla (isän äidillä). Ohuen tukkansa tyttö on perinyt isältään, vaikka mulla olis ollut tarjolla vahvat ja paksut hiukset. Luonne oli ekat 10 vuotta ihan ku mulla, sitten seuraavat 10 vuotta kuin isällänsä. Toisin kuin täällä joku kirjoitti vielä vaikeampaa on päätön teini, kun itse oli kiltti ja harkitsevainen.
Esikoinen (poika) on saanut ilmentyminä äidin geenit ja kuopus (tyttö) isän.