Mitä teette uutenavuotena?
Masentaa, olen kysellyt muutamalta kaverilta ja joko kellään ei ole mitään kunnon suunnitelmaa tai sitten on esim. Siskon perheen kanssa tms. En tosin itsekään tiedä mitä olisin halunnut, sillä en ainakaan baariin, mutta en istua yksin kotonakaan. :( mites te?
Kommentit (15)
Mies lupasi mennä Kansalaistorille järjestystä turvaamaan. Riippuu kelistä, innostunko kuopuksen kanssa käymään siellä itsekin. Mut muuten rauhallista koti-iltaa. Uuden vuoden päivänä perinteinen blinipäivällinen.
Äidille menen ja siellä mahdollisesti suvun kanssa pienet pippalot
Syön nakkeja ja perunasalaattia, juon Elyseen shampanjaa, katson raketteja ja sammun.
En Ole koskaan ollut uutta vuotta baarissa, mutta tänävuonna se testataan. Lähde sinäkin, ap.
Karmeassa kännissä ratsastan raketilla kohti auringonlaskua.
Koska puoliso on ulkomailla, menen monen vuoden jälkeen entiseen kantabaariini kavereideni kanssa. Jännittää... 😝
Töissä 😉
Ulkoilen, jos jaksan. Huilaan. Toivon, että saan olla vierailta rauhassa. En oikein jaksa töiden ohessa ajatella heidän tarpeitaan.
Eväiden laitossa vihermehuineen menee myös tovi. Jos olen edes ehtinyt edelliset syömään.
Toivon, että vuodenvaihde on minulle portti kohti tavoitteita, jotka ovat välttämättömiä. Haluan nukkua enemmän, istua vähemmän, pitää kodin siistinä ja syödä paljon kasviksia ja olla napostelematta :)
Multa jää kyllä baarit tänä vuonna väliin, hirvittää tungoksen ajattelut yms :D jotkut kotipippalot tms ois täydelliset.. :s
No :O