Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään kokemusta vuokravarastoista?

Vierailija
26.12.2016 |

Muutto edessä, eikä kaikki tavarat mahdu uuteen asuntoon. Ei saatu eikä oikeastaan haluttukaan niin isoa kuin entinen, koska aletaan katsella saman tien sitä mieluista omaa. Yllättäin entiselle asunnolle löytyikin ostaja saman tien, joten pitäisi saada nyt asunto äkkiä tyhjäksi eikä kaikkieen tavaroiden myyntiin yksitellen ole aikaa, tässä tilanteessa. Jotain pientä on saatu kaupaksi. Osa myös halutaan pitää, mutta ei mahdu uuteen asuntoon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, omistan sen alan yrityksen. Mitä haluaisit tietää? :D

Vierailija
2/5 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt muutaman kerran Cityvarastoa ja ollut tyytyväinen. Se, että pääsen milloin tahansa käymään varastollani helposti on ollut minulle tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun vuokravarastossa ja käyn paskalla aina tuolla kaupassa tai takapihalla, jos kauppa on kiinni.

Vierailija
4/5 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee äkkiä arvokasta omaisuutta, kun vuoden tuolla pidät.

Me kun alettiin miettimään myyntiä, aloimme samantien karsimisen.

Asunto oli lopulta vuoden myynnissä ja sinä aikana puolet lähti omaisuudesta.

Mun vanhemmilla on iso kellarikomero ja sain sinne viedä sellaista mistä en halua luopua mutta ei ollut käyttöäkään.

Kun muutimme uuteen kotiin, uusi oli vain vähän isompi, varastossa olleet tavarat joutuivat uudelleen syyniin ja puolet niistä joutui kiertoon.

Vuoden ajan varastointi maksaa tonnin ja sen jälkeen kaistat puolet niistä kirppikselle.

Mieti mitä teet.

Vierailija
5/5 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo miestä joka huutaa Yuuuup