Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poistomyynneissä Freddy-housuja puoleen hintaan! Somapeppuiset mammat kaupoille mars mars! :)

Vierailija
26.12.2016 |

Esim. Budget Sportista löytyy. T: Peppumies

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somapeppuinen mamma on termien ristiriita.

Vierailija
2/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjatkaas jos olen väärässä, mutta eikös nuo housut ole lättäperseille? Niiden tarkoitus lienee persauksen kohotus normaalille tasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi en ole tarvinnut freddyja saadakseni kehuja, enkä noin rumalla leikkauksella kursittuja housuja itselleni ostaisikaan.

t. somapeppuinen non-mamma

Vierailija
4/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freddyt näyttää hyviltä vaan jo valmiiksi hyvissä perseissä. Ne korostaa olemassa olevaa peppua. Perseettömällä lähinnä koomisen näköiset. Persettä ne siis ei tee.

Vierailija
5/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan suurella todennäköisyydellä herra peppumies sitten näkee ne mulla jos nyt sitten käyn ostamassa?

Vierailija
6/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjatkaas jos olen väärässä, mutta eikös nuo housut ole lättäperseille? Niiden tarkoitus lienee persauksen kohotus normaalille tasolle.

Olet väärässä. Niiden tarkoitus on korostaa pyöreää peppua, että se varmasti huomataan. Pienperseinen, lättäpeppuinen ei tee noilla housuilla mitään.

Vierailija
7/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Ne on niin nolot, että ei ihme että ovat poistomyynnissä...

Vierailija
8/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole nähnyt joskus selvästi roikkuvia ja muhkuraisia peppuja Freddyissä, joten en usko että ne ovat mitään ihmeidentekijöitä. Tosin toki on mahdollista, että olen nähnyt jotain kopiofreddyjä.

Vierailija
9/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko n.35-40v hyväperäinen mamma käyttää niitä vai onko tarkoitettu nuoremmille.

Vierailija
10/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan suurella todennäköisyydellä herra peppumies sitten näkee ne mulla jos nyt sitten käyn ostamassa?

Joku muu ne ainakin näkee. Myös Ylilaudan salakuvattuihin peppuihin voi päästä.

Vierailija
11/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko n.35-40v hyväperäinen mamma käyttää niitä vai onko tarkoitettu nuoremmille.

Ne näyttävät vähintään yhtä mauttomilta 35-40-vuotiaalla mammallakin, joten mikä ettei.