miksi mies suuttuu kun haukun naista jonka kanssa petti?
Oli kuulema ihan turhanpäiväinen virhe jne... mut silti menee aina nyrpeeksi kun heitän jotain sen naisen ulkonäöstä. Miksi? Onko se joku ego kysymys (et ei kai kukaan ny rumaa pane) vai miks?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten ulkonäön haukkuminen on typerää. Kohtaa ongelmat miehen kanssa tai eroa.
Se on tosi helppo sanoa, jos sulla on hyvä itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten ulkonäön haukkuminen on typerää. Kohtaa ongelmat miehen kanssa tai eroa.
Se on tosi helppo sanoa, jos sulla on hyvä itsetunto.
Miten kuvittelet oman itsetuntosi kohenevan sillä, että haukut jotain toista?
Ainoa, mitä tuosta voit päätellä on se, ettei mies ole haukkunut sinua eikä kuunnellut suosiolla sinun haukkumistasi. Roistolla voi olla hyvät tavat.
Ehkä tosiaan miehesi ei haluaisi puhua asiasta. Et ole varmaan kovin paljon puhunut positiiviseen sävyyn tästä naisesta, niin et voi sanoa, mikä on miehesi reaktio kehuille.
Eli toisin sanoen, miehesi ei nyrpistele sille, että haukut naista, vaan sille, että otat asian (taas) esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko tosiaan, että oli vain virhe? Aion nimittäin jatkossakin paneskella miehesi kanssa!
Että terveisiä vain itkevälle vaimolle, että olet itse ihan tosi ruma pihtari!Mutta kuitenkaan mies ei ole eronnut, lällällää, vaan pitää minut! Sä olet pelkkä ränni sille.
Ei ole vielä ehtinyt ;) Sitä paitsi, miksi erota hyvästä kodin- ja lastenhoitajasta :)
Vierailija kirjoitti:
Oli kuulema ihan turhanpäiväinen virhe jne... mut silti menee aina nyrpeeksi kun heitän jotain sen naisen ulkonäöstä. Miksi? Onko se joku ego kysymys (et ei kai kukaan ny rumaa pane) vai miks?
Mistä tiedät miltä nainen näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tosiaan miehesi ei haluaisi puhua asiasta. Et ole varmaan kovin paljon puhunut positiiviseen sävyyn tästä
Eli toisin sanoen, miehesi ei nyrpistele sille, että haukut naista, vaan sille, että otat asian (taas) esille.
Haloo. Jos pettää, pitää hyväksyä seuraukset! Jos puoliso antaa anteeksi, mitä moni ei tekisi ollenkaan, niin pettäjän täytyy todellakin hyväksyä se, että petetty haluaa keskustella asiasta, kunnes saa sen käsiteltyä. Siinä ei pettäjä voi mitään ehtoja sanella. Ja pitää hyväksyä se, että puoliso saattaa haukkua pettämiskumppania.
Vierailija kirjoitti:
Koska se ei ole helvettiäkään sen naisen vika että parisuhteessa oleva mies petti.
Kyllä vain on ja paljon onkin, jos se nainen on tiennyt että mies on varattu.
Ap: kerropa mistä tiedät naisen ulkonäön? Kauan olette miehen kanssa yhdessä olleet ja kauan pettämissuhde kesti? Miten se tuli ilmi ja miten olette miehen kanssa sitä yhdessä purkaneet?
Onko sinulla tapana yleensäkin puhua rumasti muiden ulkonäöstä? Minkä näköinen itse olet? Miksi sinun itsetuntosi on noin huono ja miksi pettäminen ei johtanut eroon? Etkö uskaltanut jättää miestä? Oletko nolla ilman miestäsi? Miksi yhä vieläkin jaksat nostaa toisen naisen puheissanne esille ja mitä se sinulle antaa? Miksi haluat muistuttaa miestäsi jatkuvasti toisesta naisesta, eikö olisi parempi pikkuhiljaa vain antaa suhteen olla, jäädä unohduksiin? :)
Suhteet eivät koskaan tule kehittymään koska naiset eivät vaadi miehiltä uskollisuutta, vaan naiset vaativat uskollisuutta vierailta naisilta.
Saatoin itse pari kertaa huoritella miehen kakkosta, nainen kun oli itsekin naimisissa oleva pienen lapsen äiti. Eihän siinä mitään järkeä ollut, muttei siinäkään, kuinka mies ylisti kakkosensa ihanuutta minulle.
Nyt ollaan erottu (huonoa liittoamme emme saaneet paikattua edes terapiassa, eikä eron pääsyy suinkaan ollut sivusuhde).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko tosiaan, että oli vain virhe? Aion nimittäin jatkossakin paneskella miehesi kanssa!
Että terveisiä vain itkevälle vaimolle, että olet itse ihan tosi ruma pihtari!Mutta kuitenkaan mies ei ole eronnut, lällällää, vaan pitää minut! Sä olet pelkkä ränni sille.
Sinähän se olet pelkkä ränni miehelle, et mikään muu kuin tyhmä sylkykuppi ja ränni, naureskelun ja vitsin aihe, hassu vihainen akka, joka skitsahti tosissaan miehen pienestä mukavasta panosta ja jaksaa vieläkin kimittää asiasta. Et tiedäkään mitä kaikkea mies ajattelee kosteissa unissaan, suihkussa itseään pestessä ja koko ajan muutenkin, ei ainakaan sinua hölmöä naista, joka luulee omistavansa miehen. :)
Itse en varmaan suuttuisi siitä, että haukkuu toisen ulkonäköä. Vaan siitä, ettei toinen ole sittenkään valmis menemään eteenpäin ja keskittyisi parisuhteen parantamiseen. Tarpeeksi kauan, kun tuollaista kuuntelisin, niin jättäisin tai pettäisin uudestaan.
Keksikää jotain rakentavaa, älkääkä käyttäkö energiaa tuhoavaan ratkaisumalliin.
Miksi naiset katselevat pettäviä sika-miehiä? Miehet eivät hyväksy naista joka pettää. Mies ei yksinkertaisesti hyväksy elämänkumppanikseen pettävää naista!!!
Mä en kyl pystyis jatkaa jos mun mies tekisi noin. En vaan pystyis unohtaa koko tapahtumaa tosta noin vaa ja antaa anteeksi. Ja kyllä , haukkuisin tämän naisen ja vaikka mitä muuta.
Miestä harmittaa tyhmyytesi. On jotenkin alkeellista toimia noin, että haukkuu toisen naisen ulkonäköä. Fiksumpaa olisi pohtia pettämisen syitä. Mutta noinhan se aina menee, naiset käy toistensa kimppuun ja pettäjä pääsee kuin koira veräjästä.
Miestä vitutaa se, että et ole oppinut mitään, olet edelleen naiivi itsesi.
No johan on kumma täällä taas. Kaikki petetyn kimpussa haukkumassa. Puolustatte pettäjiä. Kyllä siinä itsekin hermostuisitte, jos puolisonne pettäisi (ja suurin osa pettää), olen sen sinkkuna todennut. Tosin minä en heitä huoli. Olette koulukiusaaja/työpaikkakiusaaja hyeenalauma.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika !
Tää on ihan paras 😂! Odotinkin jo, että milloin tämä kommentti eteen tupsahtaa, kun on niin monessa muussakin viestiketjussa 😂😂
Mutta kuitenkaan mies ei ole eronnut, lällällää, vaan pitää minut! Sä olet pelkkä ränni sille.