Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikilla muilla naisilla oli joulujuhlassa korkokengät paitsi minun naisystävälläni

Vierailija
26.12.2016 |

Hänellä oli sellaiset matalat mustat mummokengät. En oikein tiennyt minne katsoa tai miten olla kun nolotti.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali

Vierailija
2/18 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh. Hanki itsetunto ihan ekana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei tuollaiset asiat haittaa.

Vierailija
4/18 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit kai sentään itse pukeutunut asiallisesti korkkareihin?

Vierailija
5/18 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet menettänyt kasvosi ja joutunut ikuiseen epäsuosioon yhteisössäsi. Paluuta entiseen ei ole, et voi tehdä enää mitään millä tämän voi korjata. Naisystäväsi oli vain kohtalon välikappale, sinä olet epäonnistunut koska mies on vastuussa naisen käytöksestä. Eipä sinulla ole tässä tilanteessa oikeastaan kuin yksi vaihtoehto, jotta sinusta jäisi edes kunniallinen muisto.

Vierailija
6/18 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAKK

Vierailija
7/18 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kenkäkauppaan ja osta hänelle kengät.

Vierailija
8/18 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominainen ei korkoja käytä. Aina joku tekosyy löytyy nuoriltakin naisilta. Korot antavat hyvän fiiliksen ja lisäksi hoikentavat. Nytkin jouluna oli 10,5 sentin koroilla varustetut Louboutinit jalassa. Sisällä ei vieläpä tarvitse huolehtia jäästä tai mukulakivistäkään.

Vierailija
9/18 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Aika harvalla näkee, varsinkaan vanhemmilla naisilla tai pikkulasten äideillä. 

Vierailija
10/18 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaxuhali

Suosittelen kriisiterapiaa! Tuota vauriota ei voida parantaa kokonaan, oireita voidaan lieventää. Saat varmaan myöhemmin lähetteen Kelan kustantamaan terapiaan.

Vierailija
11/18 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei tuollaiset asiat haittaa.

Mistä päättelit, että ap on mies?

Vierailija
12/18 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö valvo naisesi pukeutumista ja uskalla kertoa hänelle, mitä odotat?

Vierailija
13/18 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait mitä ansaitsit, olisit vienyt naisesi vaikka Parikan myymälään ja ostanut mitä tahtoo. Tai edes tavalliseen kenkäkauppaan. Jos sun juhliisi pitää pukeutua jonkin muotin mukaan, lasku kuuluu sulle.

Vierailija
14/18 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olet menettänyt kasvosi ja joutunut ikuiseen epäsuosioon yhteisössäsi. Paluuta entiseen ei ole, et voi tehdä enää mitään millä tämän voi korjata. Naisystäväsi oli vain kohtalon välikappale, sinä olet epäonnistunut koska mies on vastuussa naisen käytöksestä. Eipä sinulla ole tässä tilanteessa oikeastaan kuin yksi vaihtoehto, jotta sinusta jäisi edes kunniallinen muisto.

Muslimeille tuo ei olisi vitsi...

Vierailija
15/18 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo voinut tulla sinulle yllätyksenä. Jos hän ei tähän asti ole ollut korkokenkätyyppiä, miksi olisi yhdessä yössä muuttunut sellaiseksi.

Me korkokenkätyypit ollaan geneettisesti ohjelmoitu tunteen vetoa hauistyyppeihin, sori.

Vierailija
16/18 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulujuhlia voi viettää muuallakin kuin strippiklubilla.

Vierailija
17/18 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun töissä mä taas oon ainoo kellä on korkkarit. Töissä ollaan työkamppeissa, mutta joskus jotain suunnittelupäiviä yms. muut on villasukissa minä korkkareissa. Vähän aikaa sit oli saunailta, niin mä sain luvan pitää kenkiä jalassa, muut sukkasillaan.

Vierailija
18/18 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominainen ei korkoja käytä. Aina joku tekosyy löytyy nuoriltakin naisilta. Korot antavat hyvän fiiliksen ja lisäksi hoikentavat. Nytkin jouluna oli 10,5 sentin koroilla varustetut Louboutinit jalassa. Sisällä ei vieläpä tarvitse huolehtia jäästä tai mukulakivistäkään.

Ei mulla ole mitään tekosyytä vaan oikea syy: ne antaa huonon fiiliksen jaloille ja on epäkäytännölliset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan