Huonoimmat suomalaiset laulujen sanoitukset
Listataan tähän huonoja suomalaisia lyriikoita.
Kuuntelin äsken Kotiteollisuuden Helvetti jäätyy-nimistä laulua radiosta ja aloin ihmetellä biisin ns. loppusointuja, esimerkiksi:
Kaunista
Valmista
Ennalta
Hallita
Katumaan
Tuhoaa
Olekaan
Kaadukaan
Kirjoittaa
Alittaa
:D
Kommentit (31)
Pylly vasten pylyä pum pum.
Bumtsi pum Bumtsi pum pum (En tiedä onko laulu, mutta tyhmä hoilotus on.)
Mulla juu juu juustossa löytyy - sitä kaikille mä jaan, sen te tuutte huomaamaan.
Voittaja on aina sama varma!
Tapani Kansan omatekoinen väännös Brian Adamsin: Have u ever really loved a woman? -kipaleesta jonka piinallinen tönkkösoomiversio kuuluu: Haista maista naista ihanaista jne.. *kaappaa äkkiä oksuämpärin*
Dippaadai dappaadai dippaadai, dipidabaijaa dipidabadaijaa pambadabam pampadapamda pappappaa dippadai dappadai dappadai
Tyytöööt tykkää pooojistaa ja poojat tykkää tyytöistä.....
(Tea Hiilloste)
Happoradion Puhu äänellä jonka kuulen on korniudessaan vertaansa vailla.
Olet syvää vettä,
luoksepääsemätön vuori
Unohdettu ullakko,
olet titaaninen kuori
Miten joku voi olla kaikkea tuota yhtä aikaa..?
Jos haluut testaa mua yhden kerran mulla on mesta mihin mennä. (8-vuotiaan pikkutytön laulamana). Sannin neronleimaus.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluut testaa mua yhden kerran mulla on mesta mihin mennä. (8-vuotiaan pikkutytön laulamana). Sannin neronleimaus.
Mikähän se mesta on, leikkikenttä :D?
Perutaan häät, perutaan yhteinen hautapaikka... Mitä kettua? Kihlapari on käynyt varaamassa yhteisen hautapaikan?
Vierailija kirjoitti:
Junat ja naiset ovat luotuja kulkemaan.
Tuossa biisissä kaikki muut sanat paitsi kertosäe ovat ok.
Vierailija kirjoitti:
Dippaadai dappaadai dippaadai, dipidabaijaa dipidabadaijaa pambadabam pampadapamda pappappaa dippadai dappadai dappadai
Tämä sekä kaija koon koko tuotanto.
On silmissäs Andalusian yöt/ja pimeessä pääni sun rinnoilles lyön/en uskalla edes ääneen hengittää/ja tuoksusi vie tajuntani pimeään.
Haisiko nainen erityisen pahalle kun Neumann ei voinut hengittää ja taju meni? Mahtoi olla melkoinen matami. Dingo oli muuten oikea tienraivaaja huonoissa loppusoinnuissa.
Vierailija kirjoitti:
Arttu Wiskarin sanoitukset.
Ja niistä voiton vie Kahvimaito. Monella tavalla etova.
Vierailija kirjoitti:
Happoradion Puhu äänellä jonka kuulen on korniudessaan vertaansa vailla.
Olet syvää vettä,
luoksepääsemätön vuori
Unohdettu ullakko,
olet titaaninen kuori
Miten joku voi olla kaikkea tuota yhtä aikaa..?
mietippä sitä
Jatsu tsappari dikkari dallan
Tittari tillan titstan dullaa,
Dipidapi dallaa ruppati rupiran
Kurikan kukka ja kirikan kuu
tai en tiedä, oikeastaan toi on aika hilpeä :D
Aivovaurio autiossa talossa iskee pahimmin. Kuten myös sata salamaa.
Kokonaisuudessaan Einooran mikälie kappale missä lauletaan "ei leijonilla ole kyynelkanavii". Mielestäni aivan kamalan huono kappale.
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuudessaan Einooran mikälie kappale missä lauletaan "ei leijonilla ole kyynelkanavii". Mielestäni aivan kamalan huono kappale.
*Ellinooran
Arttu Wiskarin sanoitukset.