Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen anoppilassa tuli taas kauhea riita!! Nyt mies mököttää kun "en osaa käyttäytyä"

Vierailija
26.12.2016 |

Riita alkoi siitä, että totesin ruokapöydässä miten tyhjää on lukea jouluevankeliumi, kun esim pakolaiset kärsii suurta hätää ja turvapaikanhakijat ovat ihan kuin Maria, Joosef ja Jeesus-lapsi, ilman sijaa majatalossa.

Appiukko alkoi jotain että ei se nyt aivan sama ole, koska nämä Suomeen tulleet eivät ole perheitä kovinkaan monet ja sitäpaitsi Jeesus oli vapahtaja ja pelastaja. Niin minä sain hänet kiikkiin kertomalla miten turvikset on insinöörejä ja kirurgeja ja heitä kaikkia tarvitaan Suomessa.

Anoppi sitten yritti tulla väliin jotain sönkkäämään. Niin minä sanoin että rikkaiden pitäisi maksaa enempi veroja Suomessa, niin saataisiin kaikille joulu. Nyt puolet kansasta elää puutteessa kun rikkaat 10% ei kanna korteaan kekoon.

Ja koska taaskin pöydässä oli karjalanpaistia spen kaatamasta hirvestä, huomautin että varmaan se joulu kuuluisi myös metsän eläimille. Niin mun mies tiuskaisi "oo nyt jumalauta hiljaa yks hetki"

Mulle tuli todella paha mieli ja alkoi itkettää miehen käytös. Ja sen vanhemmat ja sisarukset vaan tuijotti ja naureskeli mulle.

Ja join vielä kuulemma liikaa viiniä kun nukahdin sohvalle. Olin vaan niin väsynyt tästä riidasta.

Nyt mies mököttää hiljaa olkkarissa. En jaksa hänen kanssa enää!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei jaksa, kukaan.

0/5

Vierailija
2/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buu. 0/5

Tiedätkö muuten miten verotus oikeasti toimii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa yhteen tarinaan.

1/5

Vierailija
4/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väsynyt...

Vierailija
5/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot halunnu sanoo nää kaikki sosiaaliantropologian luennoilla viime vuonna, mutta oot niiin introvertti.

Vierailija
6/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 - sinä se et kyllä osaa tuota lajia

Vierailija
8/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 olisit edes hauska, ellet osaa olla hyvä. Nyt et ollut kumpaakaan

Vierailija
9/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens vuonna sitten syötte jo kinkkuja tahoillanne.

10/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

800 g karjalanpaistilihaa (naudan ja porsaan etuselkää, lapaa tai paistia)

2 kpl porkkanaa

2 kpl sipulia

1 1/4 tl suolaa

1 rkl maustepippuria (kokonaisia)

1 tl mustapippuria (kokonaisia)

2 kpl laakerinlehteä

Ota karjalanpaistilihat huoneenlämpöön noin puoli tuntia ennen ruoanvalmistusta.

Kuori porkkanat ja sipulit. Lohko sipulit ja leikkaa porkkanat reiluiksi paloiksi.

Lado pataan lihapalat, kasvikset ja mausteet kerroksittain. Kaada vettä sen verran, että lihat juuri peittyvät.

Nosta karjalanpaisti 200-asteiseen uuniin. Kypsennä ensin 1 t ilman kantta, jolloin päällimmäiset lihat ruskistuvat. Laske lämpö 175 asteeseen, ja hauduta karjalanpaistia vielä noin 1 1/2 tuntia, kunnes lihat ovat mureita. Peitä karjalanpaisti kypsennyksen loppuvaiheessa kannella, lisää nestettä tarvittaessa.

Vierailija
11/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää ihan hauska läppä kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi