Kysy lähihoitajalta
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt mitään kysyttävää ole, teet arvokasta työtä.
Suukko sulle 💋
No kiitos ❤
Ihan mukavat juhlapyhät olleetkin töissä vaikka vähän harmitti kun jäi paljosta paitsi perheen joulun vietosta.
Vierailija kirjoitti:
Mihin olet suuntaunut.
Vanhustyöhön.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ja voimia😊 t. toinen lh
Kiitos, sulle kanssa iloa työhön!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lähellä hoidat? :)
Niin lähellä kuin tarvitsee :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin olet suuntaunut.
Vanhustyöhön.
Voisitko hieman kertoa suuntautumisopinnoista. Itselläni on huhtikuussa alkamaassa vanhustyön suunta mutta eipä ole kerrottu että sen suuntauksen oppinnoista mitään. Sahussa ja Lanussa käytävät asiat on kyllä kerrottu. Itse kiinnostaa lähinnä mitä kaikkea opiskellaan,käydäänkö kuinka syvällisesti asioita läpi jne. Niin ja saako niitä töitä vanhuspuolen suuntauksella vai olisiko pitänyt sittenkin ottaa Sahu
Iloa työhösi! T. Lähäriopiskelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin olet suuntaunut.
Vanhustyöhön.
Voisitko hieman kertoa suuntautumisopinnoista. Itselläni on huhtikuussa alkamaassa vanhustyön suunta mutta eipä ole kerrottu että sen suuntauksen oppinnoista mitään. Sahussa ja Lanussa käytävät asiat on kyllä kerrottu. Itse kiinnostaa lähinnä mitä kaikkea opiskellaan,käydäänkö kuinka syvällisesti asioita läpi jne. Niin ja saako niitä töitä vanhuspuolen suuntauksella vai olisiko pitänyt sittenkin ottaa Sahu
Sahu on kuullemma monipuolisempi (sairaanhoidollisempi eli teknisempi).
Vanhustyössä käytiin läpi kaikkea vanhustyön kantilta katsottuna. Hyvin monipuolisesti. Luulen että ainakin vanhuspuolelta saa töitä ihan minkä suuntauksen opiskellut vaan jos vain intoa riittää. Minulla työkavereina esim. suunhoidon käynyt ja lanun käynyt.
Itsellä ainakin vanhuspuolen suuntautumisella ollut hyötyä työpaikkoja hakiessa (vanhuspuolelta). Tiedä sitten. Itse opiskelin silloin kun suuntautuminen kesti vain puoli vuotta, joten sehän on paljon laajempi nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä valmistuit?
25-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Iloa työhösi! T. Lähäriopiskelija
Kiitos ja sinulle intoa opiskeluun! ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin olet suuntaunut.
Vanhustyöhön.
Vanhustyössä käytiin läpi kaikkea vanhustyön kantilta katsottuna. Hyvin monipuolisesti. Luulen että ainakin vanhuspuolelta saa töitä ihan minkä suuntauksen opiskellut vaan jos vain intoa riittää. Minulla työkavereina esim. suunhoidon käynyt ja lanun käynyt.
Itsellä ainakin vanhuspuolen suuntautumisella ollut hyötyä työpaikkoja hakiessa (vanhuspuolelta). Tiedä sitten. Itse opiskelin silloin kun suuntautuminen kesti vain puoli vuotta, joten sehän on paljon laajempi nykyään.
Kiitos. Ei se suuntautuminen meilläkään kestä sen kauempaa. Huhtikuussa alkaa ja lomat ym välissä ja Joulukuussa pitäisi valmistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin olet suuntaunut.
Vanhustyöhön.
Kiitos. Ei se suuntautuminen meilläkään kestä sen kauempaa. Huhtikuussa alkaa ja lomat ym välissä ja Joulukuussa pitäisi valmistua.
Tsemppiä!
Meillä on tk:n osastolla töissä vanhuspuolen, sairaanhoitopuolen ja kuntoutumisen lähäreitä . Monipuolista osaamista tarvitaan ja työ tekijäänsä opettaa😊
Joo ei sillä suuntautumisella tunnu suurta merkitystä olevan. Enemmänkin katsotaan monipuolista kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tk:n osastolla töissä vanhuspuolen, sairaanhoitopuolen ja kuntoutumisen lähäreitä . Monipuolista osaamista tarvitaan ja työ tekijäänsä opettaa😊
Kyllä, lähes kaiken nykyisessä työssäni tarvitsevat taidot olen oppinut työelämässä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suukko sulle 💋No kiitos ❤
Ihan mukavat juhlapyhät olleetkin töissä vaikka vähän harmitti kun jäi paljosta paitsi perheen joulun vietosta.
Ole hyvä.
Vähän saman alan hommissa olen itsekin omaishoitajana kotioloissa.
1
Suukko sulle 💋