Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin/moneltako heräätte tälläisinä juhlapyhäpäivinä?

Vierailija
26.12.2016 |

entä arkena ja tavallisina vapaapäivinä?

arki klo7, vapaapäivät ja juhlapyhät 8-9, (loppuperhe nukkuu vielä varmaan ainakin 9:30asti)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viideltä.  Arkena ja pyhänä...kele:)

Vierailija
2/17 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoihin aikoihin herään, oli arki tai pyhä. En pysty väkisin nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki tai pyhä niin herään itsekseni 5-6 aikaan. Hyvin harvoin nukun edes seitsemään. Meillä on myös aamuvirkku taapero, että miehen tai munun on väkisinkin noustava kuuden aikaan kun taapero herää. Yleensä minä kun olen jo valmiiksi hereillä. :D

Vierailija
4/17 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun heräisikin klo5 ihan luonnostaan...

Vierailija
5/17 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena 8, pyhänä n. 9.

Vierailija
6/17 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina herään noin kuuden maissa. En vaan saa nukuttua pitempään. 

Vierailija
7/17 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 5-7.

Vierailija
8/17 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyn on ollut aamuyön heräilyä. Arkisin ja viikonloppuisin. Työstressi ja ikä. Iltaisin menen aikaisin nukkumaan. Eilen menin kymmeneltä ja heräsin viideltä.

Voi kun nukkuisi edes seitsemään!

Muut nukkuu vielä. Teinit varmaan kahteen saakka

Vierailija
9/17 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6 aamupisulle ja takaisin peiton alle, klo 08.00 sitten käy komento pois sängystä.

Vierailija
10/17 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin noin 6.30. Lapsi heräsi noin kello 7.30. Ukko oli hereillä myös 6.30-8.00 aikoihin. Sanoi, ettei ole saanut taaskaan nukuttua kuin ehkä pari tuntia koko yönä, kun ei ole tullut uni silmään. Illalla ehkä kello 22-23 välillä ukko möllötti olkkarissa ja runkkasi älypuhelintaan ja sanoi, ettei halua vielä nukkumaan, kun ei halua herätä liian aikaisin ja ilta on vasta nuori Amerikan ajassa ja sen maailmankolkan kaverit alkavat tulla vasta linjoille. Just. Eli taas olen lapsen kanssa kahdestaan hereillä koko aamupäivän. Ehkä ukko heräilee klo 12-14 välillä pikkuhiljaa haahuilemaan ja möllöttää muutaman tunnin hereillä ja tuijottaa puhelintaan ja kuuntelee napit korvilla uutisia ja sitten chatit ja kaverit läpi... ja sitten kun lapsi menee nukkumaan klo 20 maissa ja minä 21-22 maissa, että jaksan nousta taas töihin, niin tämä ukko jatkaa sitä olohuoneessa möllötystä ja puhelimen hinkkaamista aamuyöhön. Ukko itse tekee töitä vain iltapäivän ja keskiyön välillä niin koko unirytmi päin persettä ja pitää sitä monta tuntia minun ajan perässä laahaavaa rytmiään yllä vapaapäivinäkin. Mitään yhteistä perhe- tai parisuhdeaikaa ei ole kun ei sovi miehen aikatauluun... Karkeasti miehen päivärytmi laahaa ainakin 5 tuntia minun perässä. Ei mitään yhteisiä sänkyaikoja paitsi pari tuntia aamuyöstä nukutaan yhtä aikaa. Mies tuntuu välttelevän samaan aikaan sänkyyn tuloa, etten ahdistele häntä, kun ei voi edes nukkua, jos yritän ihan vaan halata tai edes nukkua vieressä. Murahtelee vaan, että haluaa nukkua eli näpit irti. Jos en usko niin saattaapa kyynärpäällä tehostaa. Viimeksi miestä kiinnostanut äheltää minun kanssa viime kuun alkupuolella... ja sitä ennen syyskuussa. Voiko miehen stressi tehdä miehestä noin velton vai eikö vaan kiinnosta. Ihan kuollut ilmekin sillä on. Ei edes hymyile ikinä. Viime yönä tosin hekotteli yksikseen jollekin hyvälle vitsille kun runkkas sitä puhelintaan. Ja kun kävin kysymässä että ai eikö vielä nukukaan vaikka sit siellä sohvalla niin ei vielä kun ei halua herätä liian aikaisin. Olisihan se sietämätöntä olla hereillä jopa 12 tuntia yhdessä perheen kanssa ja ihan kommunikoidakin. Jonkun ehkä 5 tuntia vaivoin jaksaa olla samassa tilassa mutta silloinkin selkä muihin päin ja katse tiiviisti siinä runkkulaitteessa nimeltä älypuhelin!

Vierailija
11/17 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena 5-7, pyhänä 9. Lapsi nukkuu itsekseen ysiin asti ja herättää viimeistään silloin meidät muutkin.

Vierailija
12/17 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-7 joka päivä, arkena ja pyhänä. Sais nukkua niin pitkään kun haluaa mut ei väkisin nukuta. Illalla 21-22 nukkumaan tai pilkin sohvalla.

Vierailija
13/17 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kuuden kantturoissa, oli sitten arki täi pyhä. Päivä on pilalla, jos makaa puolille päiville, minun mittapuuni mukaan siis kahdeksaan. Jo mamma opetti, että kaikki hautuumaan tällä puolella olevat, ylös ennen kahdeksaa. Hänen kielenkäytössään hautuumaan tällä puolella olevat tarkoitti hengissä olevia, eläviä.

Vierailija
14/17 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yheltätoista aattelin herätä.

Vierailija
15/17 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapyhinä ja viikonloppuisin tulee nukuttua enintään 9 ja arkena herätys 3.30-6 välillä riippuen käynkö salilla ennen töitä.

Vierailija
16/17 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkään nukun, kun unta riittää. Tänään heräsin klo 7.15, mikä on aika normi aika herätä mulla. Arkena herään kuuden kinttanoissa ja siitä rytmistä irtautuminen vie lomalla muutamasta päivästä viikkoon stressitasosta riippuen.

Vierailija
17/17 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla edelleen pahassa unessa, kun näitä aloituksia lukeee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi