Poikaystävän ikävä käytös jouluna
Poikaystävän kiukuttelu ja tiuskiminen aattona sekä jouluyönä ja -päivänä oli odottamatonta ja ikävää.
Oli myös hankkinut aivan eri asiat kuin toivoin, vaikka intoili joka päivä aattoon saakka, että saan unelmieni lahjat. Otti videollekin, kun avasin pakettia. Oli jotenkin noloa.
Hän ei myöskään suostunut nukkumaan vanhemmillaan, vaan sanoi haluavansa olohuoneemme lattialle mieluummin. Kuitenkin tunki kanssani sohvalle, enkä saanut koko jouluyönä unta tilanpuutteen vuoksi.
Lisäksi jatkuva ajelu poikakaverin sukulaisilta toisille oli rasittavaa. Hän ei myöskään huomioinut minua lainkaan perheensä nähden, vaikka veljensä silitteli julkisesti tyttöystävänsä.
Jotenkin vain kurjaa.
Muutoin oli hyvä joulu.
Kommentit (8)
Aika tahditonta toki.
Miten hän kiukutteli?
Äidin sohvalla paneskelu on ok, jos äiti ei kotona
Vierailija kirjoitti:
Oli kotona, toisessa huoneessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kotona, toisessa huoneessa.
Ap
Olisit pyytänyt äitisi mukaan. Olisi nuori mies saanut keihästää puuman joululahjaksi.
Jos kirjoitus on totta, niin tässä elämänohjeita: lopeta suhde. Jos poikaystäväsi käyttäytyy huonosti ja ääliömäisesti jo nyt, niin tulevaisuudessa satavarmasti. Miksi annat hänen kohdella sinua miten sattuu? Älä suostu hyväksikäytetyksi ja epäkunnioittavan käytöksen kohteeksi. Ansaitset paremman, kivemman, fiksumman tyypin rinnallesi. Anteeksi kun sanon, mutta yhteinen tulevaisuus ei hyvältä näytä. Varmaa on, ettei poikaystäväsi muutu. Minulla oli nuorena aikuisena (nuorena naisena) rinnallani todella inhoittava poikaystävä, joka käytti minua pahoin hyväkseen. Kaikki piti tehdä niinkuin hän halusi. Minä typerä, kiltti, kohtelias, ystävällinen tyttörukka menin kaikkeen mukaan. Kukaan ei opettanut (enkä mallia kotona saanut), että voi sanoa EI ja vielä kerran EI! EI käy, jne. Henkistä väkivaltaa, kaikenlaista alatyylistä käytöstä. Toivon, että saat voimia lopettaa suhteen. Toinen neuvo. Jos mahdollista, niin elä hetkinen itseksesi. Ilman poikaystäviä. (Olen 16-vuotiaasta saaakka seurustellut - ollut naimisissa viimeiset 20 vuotta. Nyt ihmettelen edelleen, kun en osaa pitää puoliani oikein missään. Työnnän yhä omat tarpeet lasten ja miehen vuoksi syrjään. Nyt sanoisin silloiselle parikymppiselle itselleni, että opiskele ja tee töitä, keskity uraasi - eikä perheenperustamiseen!).
Vierailija kirjoitti:
Jos kirjoitus on totta, niin tässä elämänohjeita: lopeta suhde. Jos poikaystäväsi käyttäytyy huonosti ja ääliömäisesti jo nyt, niin tulevaisuudessa satavarmasti. Miksi annat hänen kohdella sinua miten sattuu? Älä suostu hyväksikäytetyksi ja epäkunnioittavan käytöksen kohteeksi. Ansaitset paremman, kivemman, fiksumman tyypin rinnallesi. Anteeksi kun sanon, mutta yhteinen tulevaisuus ei hyvältä näytä. Varmaa on, ettei poikaystäväsi muutu. Minulla oli nuorena aikuisena (nuorena naisena) rinnallani todella inhoittava poikaystävä, joka käytti minua pahoin hyväkseen. Kaikki piti tehdä niinkuin hän halusi. Minä typerä, kiltti, kohtelias, ystävällinen tyttörukka menin kaikkeen mukaan. Kukaan ei opettanut (enkä mallia kotona saanut), että voi sanoa EI ja vielä kerran EI! EI käy, jne. Henkistä väkivaltaa, kaikenlaista alatyylistä käytöstä. Toivon, että saat voimia lopettaa suhteen. Toinen neuvo. Jos mahdollista, niin elä hetkinen itseksesi. Ilman poikaystäviä. (Olen 16-vuotiaasta saaakka seurustellut - ollut naimisissa viimeiset 20 vuotta. Nyt ihmettelen edelleen, kun en osaa pitää puoliani oikein missään. Työnnän yhä omat tarpeet lasten ja miehen vuoksi syrjään. Nyt sanoisin silloiselle parikymppiselle itselleni, että opiskele ja tee töitä, keskity uraasi - eikä perheenperustamiseen!).
On tämä totta. Poikaystävä on yleensä hyvätapainen, mutta juuri tällaiset minulle erityisen tärkeät merkkipäivät ja -hetket tuottavat liian usein pettymyksen hänen käytöksensä vuoksi.
Olen myös aina "ajautunut" seurustelemaan 17-vuotiaasta asti. Minun on toisinaan todella vaikea sanoa ei.
Pyysin myös usein hieromaan kipeitä pohkeitani. Ei tehnyt elettäkään helpottaakseen kipuani, vaan koitti alkaa sekstailla äitini sohvalla.
Ap