Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahja, jonka haluaisit antaa, muttet kehtaa

Vierailija
25.12.2016 |

Mikä lahja ja millaiselle henkilölle? Miksi et kehtaa antaa ja mitä annoit/annat tämän sijaan hänelle, jos mitään?

Miehen sukulaiselle haluaisin antaa KonMari-kirjan. En ole sitä itse lukenut enkä lehdistä ja blogeista lukemani perusteella täysin "kannata" konmaritusta, mutta tälle henkilölle se kirja sopisi kuin nenä päähän. Edes jonkinlaiseksi suuntaviivaksi. Hän on siis miehen puolelta ja asunto on täynnä vaikka mitä. Jyskin ja Lidlin tarjoustuotteet tuntuvat olevan kova juttu, niitä hän ostaa ilmeisesti "varastoon" ja saamme niitä lahjaksi tai välillä muuten vain "kun oli ihan sulle sopiva HEH HAH HEH". Turhia tavaroita hän tuuppaa välillä eteenpäin laatikoittain (eli meille), tavaroita hän käy siis läpi ilmeisesti puolipakosta eli tyyliin remontin alta jne.

Tänä vuonna annoin hänelle KonMarin sijaan kynttilän ja kissalle jotain pientä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin kaalimadon jokaiselle yli 15-vuotiaalle naisihmiselle jos minulla olisi rahaa ja kehtaisin. Jokainen nainen ansaitsee meinaan laadukkaan vibraattorin.

Vierailija
2/19 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin työkaverille lahjaksi 10-kerran kortin terapeutin puheille. Uhriutuu aina, eikä vika ole koskaan itsessään vaan on aina tilanteen uhri eli muut käyttävät häntä muka hyväksi. Lapsuuden ajoilta on ilmeisesti jäänyt jotain traumoja käsittelemättä aika pahasti väliin.

En jaksa koko ihmistä, kun omakin yksityiselämä on p*****, mutta ei niitä yksityiselämän ongelmia tuoda työpaikalle!!! Saan varmaan jossain vaiheessa kuulla selän takana sanottavan, kuinka kylmä ihminen olen, kun en voi edes hetkeksi pysähtyä ja kuunnella toisten huolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidille psykologikäyntejä ja isälle fysioterapiaa ja ravintoneuvontaa

Työkaverille AA käyntikertoja

Vierailija
4/19 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin antaa vanhalle tädilleni kymppitonnin rahaa, hän on koko elämänsä venyttänyt penniä ja nyt vanhana on todella keskittynyt rahaan kun lapsia ja lapsenlapsia on paljon ja mitään ei ole nyt, ja perintökin on vähäinen. 

Kymppitonnilla voisin myös aivopestä hänet vuokraamaan mökin ja aupairin kesäksi, lapset saisivat vierailla perheineen. Tai voisihan täti laittaa kaiken tilille ja iloita tiliotteen katsomisesta, tai rempata asuntonsa, tai elää leveästi vuoden, ihan miten itse on haaveillut elämänsä olevan jos yhtäkkiä tilille pamahtaisi kymppitonni. :)

Vierailija
5/19 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille muille terapiaa paitsi itse en tietenkään tarvitse :D

Vierailija
6/19 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille muille terapiaa paitsi itse en tietenkään tarvitse :D

Käyn paraikaa terapiassa omakustanteisesti - muuten en olisi työkykyinen/täyspäinen. Yksityiselämässä on tapahtunut lyhyellä aikavälillä liian paljon vastoinkäymisiä, mikä menee oman sietokyvyn yli. Lähipiiriäkään ei voi jatkuvasti kuormittaa omilla ongelmilla, siksi terapia on oikea ratkaisu.

t.2

Vierailija
7/19 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin antaa ihastukselleni vaikka mitä. Haluaisin viedä hänelle lajitelman erilaisia eksoottisia herkkuja (haluan aina ruokkia ihmisiä, joista pidän, koska en osaa ilmaista tunteitani muuten) tai antaa esimerkiksi matkalahjakortin. Olen aika varakas ja voisin ostaa hänelle vaikka maailmanympärimatkan, mutta enhän voi tehdä sellaista...

Vierailija
8/19 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni, miehelle, jolle haluan antaa rakkautta.

Vierailija
9/19 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni, miehelle, jolle haluan antaa rakkautta.

Ihana. Mikset voi tai uskalla? Ajatteletko että mies ei ehkä haluaisi lahjaasi?

Vierailija
10/19 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikesta kiittämättömälle henkilölle pullon puhdasta vettä.

Vierailija
11/19 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle voisin antaa jonkun hyvän parisuhdekirjan.

Vierailija
12/19 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksälle omatunnon.

Vierailija
13/19 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisille tietopaketin siitä, mitä on olla introvertti.

Vierailija
14/19 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparia ihastukselle.

Vierailija
15/19 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle sukulaiselle hammasharjan ja tahnaa, suihkusaippuaa ja pesusienen, shamppoon..You know .

Vierailija
16/19 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin antaa yhdelle ujolle nuorelle miehelle Fleshlightin, mutta ei olla niin läheisissä väleissä että sellainen olisi sopivaa.

Vierailija
17/19 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piparia ihastukselle.

Kaupasta saa jos et itsetehtyjä kehtaa antaa.

Vierailija
18/19 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin antaa rakastamalleni miehelle itse kutomani punaiset villasukat. Ehkä joskus tulee vielä sellainen joulu, että tuo toteutuu.

Vierailija
19/19 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälleni ja poikaystävälleni laajat hammaslääkäritarkastukset ja mahdolliset paikkaukset, juurihoidot jne. Toinen pelkää hammaslääkäriä kuollakseen ja edellisestä kerrasta onkin jo kuusi vuotta ja toinen jästipäänä kangistunut 50 vuoden takaisiin hammashoitotottumuksiin. Lopputuloksena mm. reikiä, lohkeavia vanhoja paikkoja jne. molemmilla.