On tämäkin jouluohjelmaa. Vanha, elähtänyt kotka venyttelee ikivanhoja iskelmiä
Ykkösellä kaikki julkimot läpäkäynýt vanha hoo (muistuttaa Kotiin takaisin Reginaa) "viihdyttää" näin joulupäivänä.
Kyseessä siis Paula Koivuniemi. Eikö vähän raikkaampia kasvoja olisi löytynyt?
Kommentit (14)
Onhan tuo irvokkaan näköinen! Röökibasson sävyttämät "tulkinnat" sopisivat paremmin lähipubiin kuin Ylen joulupäivän konserttiin.
Vierailija kirjoitti:
Haista paska. Sanniko siellä olisi taas pitänyt olla?
Oletko joku sukulainen? Tytär?
Vai miksi noin voimakas reaktio?
Joskus ihmiset tajuavat ihan itse väistyä takavasemmalle, kun aika viilettää ohi viuhuen. Tämä "ikinuori" muori ei ynmärrä. Luulee vieläkin olevansa jokapojan märkä unelma.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä muitakin esiintyjiä.
Luojan kiitos ei ole Koivuniemi-potpurri Tapaninpäivään asti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku sukulainen? Tytär?
Vai miksi noin voimakas reaktio?
Joskus ihmiset tajuavat ihan itse väistyä takavasemmalle, kun aika viilettää ohi viuhuen. Tämä "ikinuori" muori ei ynmärrä. Luulee vieläkin olevansa jokapojan märkä unelma.
Jostain syystä monille nämä Koivuniemet ja Katri Helenat ym. "sinivalkoiset äänet" ovat Jumalasta seuraavia ja heitä pitäisi sokeasti palvoa täysin vailla kritiikkiä, vaikka totuus on juurikin se, että sinne takavasemmalle heidän olisi pitänyt ymmärtää vetäytyä jo ajat sitten. Btw, Sanni on muuten omassa lajissaan aivan yhtä hirveä.
Tyhmillä sovituksilla pilattiin hyvät biisit.
Paula on kuulema mualiman vaikeimpia ihmisiä. Ei pal kiinnosta kuunnella. Ystävän isä ollu muusikkona ja soittanukin tämän kotkan taustabändissä. Oli sanonu, et nuin vaikeeta ihmistä ei ole muita tavannu.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda kakkoselle. :)
Rare export. Hulvatonta menoa. :D
Viskin- ja tupakanpolttamalla äänellä varustettu muumio harakka, jolla on vielä kaiken lisäksi kamalia biisejä. Kuvittelee kyllä varmaan olevansa kovinkin seksikäs ja nuorekas.
Onko tupakoinut? Olin kuvitellut että ei, mutta rypyt viittavat tupakkaan. On toki jo 69v. Ääni edelleen hyvä.
Paula on mahtava esiintyjä kun vertaa näihin tämän hetken nuoriin nenäänsä honottajiin ja lapsellisesti vikiseviin olioihin.
Kuuntelin tässä yks päivä yhtä kimittävää itikkaa,kysyin mieheltäni,että kuka tuo surkimus on,joka yrittää laulaa.Mies vastas,että PMP:N Paula.No oli kauheaa ininää.....mikä ihmeen ikärasismi täällä kukkii.Meillä laulaa vanhempiakin kuin Paula K.Pirkko Mannola,Vieno Kekkonen ym.Heidänkin äänensä soivat vielä.
Paula on tehnyt sellaisen uran,miksi aina vittuillaan ulkonäöstä.Burkkassako sen pitäsi esiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tupakoinut? Olin kuvitellut että ei, mutta rypyt viittavat tupakkaan. On toki jo 69v. Ääni edelleen hyvä.
Kaksi askia päivässä ainakin 90-luvulla, kun olin taustoissa.
Nykytilanteesta en tiedä. Emme ystävystyneet eikä kukaan mukaan. Itserakkaampaa muijaa saa hakea... eikä löydä.