Kuulimpa jymy uutisen.
Serkkuni 20v saa vauvan. No ei siinä mitään tietenkään. Mutta jonkun ulkomaalaisen kanssa jonka on tuntenut no raskausajan. Enkä ole rasisti, mutta jotenkin hämmästyin.
Ulkomailla tapasivat ja kerta laakista. Nyt tulossa Suomeen synnyttää ja lähtee sitten takaisin.
Tätini on aivan äimänä myös. Tytön piti lähtee lakia lukee, taitaa suunnitelmat muuttua.
Kommentit (6)
Itse olen ulkomaalaisen kanssa naimisissa, jonka lomatkalla joskus muinoin tapasin. Toiminta ei ollut kyllä noin nopeaa - avioliittoa ja lapsia mietimme pitkään, mutta yhtä lailla yllättävää.... Ei ollut ajatuksissa löytyy miestä ulkomailta, ei ennen opintoja, eikä oikein muutenkaan, mutta niin vain elämä kuljetti...
Jos kulttuurit kovin erilaisia, on epäonnistumisen riski parisuhteessa aika suuri mielestäni. Toisaalta, voivat olla loistava pari ja yhdessä hamaan loppuunsa saakka.
Ja mitä suhteelta hakee? Onko ajatuksena jatkaa elämää yksinhuoltajana vai yhdessä miehen kanssa? Yksinhuoltajana Suomessa vai siellä toisessa maassa?
Ja niin välillä se elämä kuljettaa suunnitelmien mukaan ja välillä juuri päin vastoin. Toivon tietenkin onnea vauvan kanssa heille ja pitkää tulevaisuutta.
AP
Ja itse sain ekan 22v, eli nuorena, mutta vakavassa suhteessa. Ja nyt saman miehen kanssa toinen tulossa.
No eipä tarvi mun vaivaa päätäni!!
AP