Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö mennä perheterapiaan?

Vierailija
25.12.2016 |

Meidän perheessä on kriisi, lapset sijoitettiin n. kuukausi sitten ja tämä asia kiristää meidän välejä. Mies on perättömistä syytöksistä aivan raivoissaan ja tämä purkautuu jatkuvina riitoina. Ennen emme tapelleet tuskin koskaan. Olen itsekin aivan riekaleina ja tarvitsisin jonkinlaista terapiaa, toisinaan tunnen tulevani hulluksi. Olen ihan neuvoton.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja heti. Tuskin syyttä sijoitettiin. Pyydä päästä lasten kanssa turvakotiin asumaan. Jotta suhde ei katkea. Käy sieltä käsin terapiassa tms.. Ja mies myös. Tee yhteistyötä sosiaali työntekijöiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja heti. Tuskin syyttä sijoitettiin. Pyydä päästä lasten kanssa turvakotiin asumaan. Jotta suhde ei katkea. Käy sieltä käsin terapiassa tms.. Ja mies myös. Tee yhteistyötä sosiaali työntekijöiden kanssa.

Ihan syytä kyllä oli, mutta perättömät syytökset kiristävät välejämme. Ongelma on se ettei mies tunnu olevan hirveän sitoutunut sovittuihin asioihin. Ymmärrän että harmittaa kun paljastui että sosiaalityöntekijät valehtelevat meille jatkuvasti, tai oikeammin pimittävät omia luulojaan. Mutta itsekin kärsin tästä enkä todellakaan välttämättä pysty yksin pitämään perhettä koossa. Aion ehdottaa perheterapiaa. ap

Vierailija
4/4 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies myös suuttui tungettelevista urkinnoista, aivan kuin perheemme asiat ja ongelmat olisivat vapaata riistaa monelle ihmiselle. Sosiaalityöntekijät tilasivat minun psykiatrian paperit, josta järkytyin pahan päiväisesti, en tiennyt että sellainen olisi ollut mahdollista. Tuntuu kuin koko elämäämme saisi vapaasti arvostella, mitään hyvää eivät ole perheestämme löytäneet. ap