Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todellakin kiinnitti eilisessä YLE:n jouluohjelmistossa huomiota, kuinka uskonnottomaksi se oli tehty!

Vierailija
25.12.2016 |

Mistään ohjelmasta ei ilmennyt, että kyseessä on Kristuksen syntymäjuhla! Oli kyllä kiaken maailman viihdettä, taikatemppuja ja jopet-showta, mutta oliisn kaivannut edes muutamaa ojåhjelmaa jouluevankeliumista tms. Johtuuko tämä siitä, että enää nykyään ei voida edes televisiossa kertoa kristillisen joulun sanomaa loukkaamatta sillä maahanmuuttajataustaista väestöä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään TV1 klo Jumalanpalvelus, klo 13 Paavin joulutervehdys.

Helpottaako?

Vierailija
2/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään TV1 klo 10 Jumalanpalvelus, klo 13 Paavin joulutervehdys.

Helpottaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sen takana ole ihan kantasuomalaiset vapaa-ajattelijat, jotka pyörittävät omaa kampanjaansa.

Vierailija
4/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kantasuomalainen ateisti, jonka mielestä Jeesus-vapaa joulu on juuri parasta. Miksi syytät kaikesta muslimimamuja etkä näe, että Suomi maallistuu vuosi vuodelta ja suurin osa ihmisistä on vain tapakristittyjä?

Vierailija
5/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minun mielestäni sieltä tuli liikaa uskontoa. En tiedä missä asut mutta täälläpäin muslimitkin ostivat joululahjoja.

Vierailija
6/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku vieläkin että muslimit hylkivät jotenkin joulua? Jeesushan on ihan sama jeesus heillekin. Luepas vaikka koraania.

Vierailija
7/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ateisti joten mielestäni oli parempi että ohjelmassa ei ollut jatkuvasti viittauksia kristinuskoon, näin kaikki voivat katsoa sitä.

Ja sieltähän tulee jumalanpalvelus jos haluat kuunnella Jeesus juttuja.

Vierailija
8/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottaako?

Ukkojen juhlat.

Pallit ne on paavillakin

Vierailija
9/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kantasuomalai enn uskonnoton ja ajan uskontojen poistoa etenkin kouluista saisivat painua hevon vittuun virsineen, aamunavauksineen ja pakkokirkkojuoksutuksineen.

Vierailija
10/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänhän se aito joulu on.

Vierailija
11/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ihan hyvä, että uskontoja ei tuputeta lastenohjelmien varjolla lapsille..vanhempien oma tehtävä kertoa, jos haluaa

Vierailija
12/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat ei tajuu et pieni piiri ukoja juhlii satu-ukot ja huijaa teiltä rahat.

Vierailija
13/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko joku vieläkin että muslimit hylkivät jotenkin joulua? Jeesushan on ihan sama jeesus heillekin. Luepas vaikka koraania.

Muslimeilla oli joku juhlapäivä ja heti piti tappaa Egyptin kristittyjä, ja oli iso ilon aihe. Ahneesti tuntuvat kristittyjä tappavan.

Tosiaankin sama Jumala.

Vierailija
14/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kantasuomalai enn uskonnoton ja ajan uskontojen poistoa etenkin kouluista saisivat painua hevon vittuun virsineen, aamunavauksineen ja pakkokirkkojuoksutuksineen.

Olipas tyylikkäästi artikuloitua tekstiä. Hyvää sunnuntaita :D

Vierailija
15/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akat ei tajuu et pieni piiri ukoja juhlii satu-ukot ja huijaa teiltä rahat.

Valtiovalta ottaa rahat väkisin.

Vierailija
16/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistään ohjelmasta ei ilmennyt, että kyseessä on Kristuksen syntymäjuhla! Oli kyllä kiaken maailman viihdettä, taikatemppuja ja jopet-showta, mutta oliisn kaivannut edes muutamaa ojåhjelmaa jouluevankeliumista tms. Johtuuko tämä siitä, että enää nykyään ei voida edes televisiossa kertoa kristillisen joulun sanomaa loukkaamatta sillä maahanmuuttajataustaista väestöä?

Tää on todella huono trollaus. EIks teillä  hihhuleilla ole ihan oma kanava fanaattisimpia varten. Joulu ei ole kristillinen juhla, vaikka sut onkin aivopesty ajattelemaan niin joten ihan hyvä ettei sitä  tuputeta ihmisille joita kirkon jutut ei kiinnosta.

Vierailija
17/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottaako?

Ukkojen juhlat.

Pallit ne on paavillakin

Jumalanpalveluksessa ovat kyllä tänään saarna, liturgia, urut ja kuoronjohto kaikki naisten suorittamia 🙄

Vierailija
18/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuollaiselta verenpunaiselta verta tihkuvalta vasemmistolaismedialta nyt jotain muuta odottaakaan.

Vierailija
19/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa koraaninluku olla jäänyt itseltäsi väliin. Jeesus ei tosiaankaan ole muslimeille sama Jeesus kuin kristityille. Jeesus ei missään nimessä ole islamissa Jumalan poika tai millään muullakaan tavalla jumalallinen, häntä ei ristiinnaulittu, hän ei kuollut ihmisten syntien puolesta jne. Muslimeille hän oli pelkkä ihminen ja profeetta, kuten myös esim. Mooses.

Vierailija
20/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa uskonnollista ohjelmaa niin seurakunnat sitä varten. Joulun aikaan löytyy tarjontaa lähes ympäri vuorokauden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi