Mitä sait lahjaksi?
Aloitan: pitkävartiset villasukat, lapaset ja punaviinipullon. Villasukat ja lapaset ostettu jostain torilta suoraan tekijältä.
Ja olen tosi tyytyväinen! Ei mitään turhaa eikä kallista ja lisäksi melko ekologisia lahjoja. Ahdistun suunnattomasti aina turhista tavaroista.
Nainen 34v, naimisissa, kaksi lasta
Kommentit (27)
Kattilan, uunivuoan, ruotopihdit, tuoksutuikkuja, tuikkulyhdyn, sisätossut, pehmolelun, avainrasian, erilaisia pesuaineita, voiteita ja kasvonaamiotuubin, sekä suklaata.
Kuulemma isän puolen suvulta oli tullut illalla vielä pari pakettia veljien mukana ja ne käydään hakemassa varmaan huomenna.
Ihanat lahjat oli, ei mitään tarpeetonta.:) Ei edes se pehmolelu, veljelläni on hyvä huumorintaju.;D
N26v
Tyynyn ja repun. Molemmat tarpeeseen ja mieleisiä.
Museokortin ja liput Saara Aallon konserttiin. Isältä 1000 euroa.
Ensimmäinen joulu 60 vuoteen, etten saanut mitään joululahjaa ja olen silti hyvin tyytyväinen! Onnellinen!
Olen tähän ikään ehtinyt saada hienoja lahjoja ja nyt vihdoin olen kaikista lahjaodotuksista ja toiveista VAPAA! Se tunne, ettet saa mitään. Jotkut eivät kestäisi sitä mieltään pahoittamatta. Minulle ei tullut minkäänlaista mielipahaa. Jotenkin se aito joulu tuli nyt lähemmäksi!
iPhone 7, Iittalaa noin tonnilla mieheltä, kynttilöitä ja pyyhkeitä teiniltä, 50€ isältä. N42
En jaksa luetella kaikkia mutta parhaita oli anopin ostamat vaatteet. Osasi valita juuri sellaisia mitä tykkään käyttää.
Rahaa, Michael Korsin käsilaukun, Niken salihanskat, Puman collegepuvun, konserttilipun, kynttilän, suklaata, villasukat, lapaset,päivä ja yövoiteen, kosmetiikkapakkauksen, kampaajan shampoon ja hoitoaineet, Denver lataushärpäkkeen(en tiedä miksi tuota kutsutaan )..joulukukan, arpoja, 10 paria sukkia :-)