Tuliko kaikille joulupostit perille?
Minulle jäi tulematta kymmenen - kyllä, kymmenen - jo marraskuussa tilattua pakettia, joiden piti ehtiä jouluksi tänne.
Joulukortteja tuli viisi. Ihmiset ovat varmaankin vähentäneet niiden lähettämistä, mutta ettäkö näin paljon? Viime vuonna tuli vielä 30...
Kolew kaveriani on ulkomailta lähettänyt minulle joulupaketin. Vain yksi tuli perille.
Omituista.
Kommentit (15)
On tullut, koska mitään en ole tilannut netistä ja sitä en tiedä kuka lähetti kortteja. Itse en lähettänyt ainuttakaan.
Vierailija kirjoitti:
On tullut, koska mitään en ole tilannut netistä ja sitä en tiedä kuka lähetti kortteja. Itse en lähettänyt ainuttakaan.
Höh. Minusta olisi ikävää, jos joulukorttiperinne kuolee. Joulutekstiviestit eivät tunnu yhtään miltään.
Vierailija kirjoitti:
Höh. Minusta olisi ikävää, jos joulukorttiperinne kuolee. Joulutekstiviestit eivät tunnu yhtään miltään.
Tuli. Viimeinen tilaamani paketti saapui eilen ja viime hetkellä onnistuin sen noutamaan. Oli useamman päivän myöhässä. Joulukortit myös ehti perille.
Kaikki, mitä osasin odottaa, tuli. Yksikin tilaamani kirja, jonka toimitusajaksi arvioitiin tammikuuta, tuli jouluksi :D
En ymmärrä miksi postimiehiä potkittiin niin monta pois, kun heillä on pieni palkka, niin eikö se ole yhteiskunnalle järkevämpää että käyvät töissä.
Yksi paketti jäi tulematta, lasku tuotteesta kyllä tuli perille.
Ainakin yksi kirja jäi tulematta. Siellä olisi ollut joulukortti äidiltäni ja CD-levy, joka minun piti toimittaa eteenpäin... Tarkoituksella lähetetty ykkösluokassa kaksi viikkoa sitten, jotta varmasti tulisi perille eikä hukkuisi joulupostin sekaan :'(
Tänään tuli viimeinen paketti, tilattu jo aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuli viimeinen paketti, tilattu jo aikoja sitten.
Mitä, kulkiko eilen posti?
Meille jaettiin koko joulukuun ajan posti kerran viikossa (joulunalus viikolla kahdesti). Monta pakettia on vielä jossain matkalla. 1 joulukortti on tullut, aiempina vuosina kymmeniä... Ei voi muuta kuin ihmetellä postin touhuja.
Normaalisti tulee joulukortteja n. 70kpl, tänä vuonna tuli vain 1. Ja kyllä, vika on postissa, ei lähettäjissä. Parit paketit kirjattu postiin jo alkukuusta, sen jälkeen ei mitään havaintoja, postin kommentti asiaan oli että toimipaikassaan eivät ole ehtineet hyllyttää, sen takia viivästys. Voisiko suomene pikkuhiljaa saada enemmän kilpailua postille?
14 jatkaa...
Tosiaan normaalisti posti jaettu meille puoli viideltä iltapäivällä, viimeiset kaksi viikkoa posti jaettu vasta klo 21 illalla.
Tuli. Mulle tuli perille monen muun kun ihmisen postit jotka tässä osoitteessa ei asu tai on asuneet joskus ties milloin