Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuliko kaikille joulupostit perille?

Vierailija
24.12.2016 |

Minulle jäi tulematta kymmenen - kyllä, kymmenen - jo marraskuussa tilattua pakettia, joiden piti ehtiä jouluksi tänne.

Joulukortteja tuli viisi. Ihmiset ovat varmaankin vähentäneet niiden lähettämistä, mutta ettäkö näin paljon? Viime vuonna tuli vielä 30...

Kolew kaveriani on ulkomailta lähettänyt minulle joulupaketin. Vain yksi tuli perille.

Omituista.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli. Mulle tuli perille monen muun kun ihmisen postit jotka tässä osoitteessa ei asu tai on asuneet joskus ties milloin

Vierailija
2/15 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut, koska mitään en ole tilannut netistä ja sitä en tiedä kuka lähetti kortteja. Itse en lähettänyt ainuttakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut, koska mitään en ole tilannut netistä ja sitä en tiedä kuka lähetti kortteja. Itse en lähettänyt ainuttakaan.

Höh. Minusta olisi ikävää, jos joulukorttiperinne kuolee. Joulutekstiviestit eivät tunnu yhtään miltään.

Vierailija
4/15 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh. Minusta olisi ikävää, jos joulukorttiperinne kuolee. Joulutekstiviestit eivät tunnu yhtään miltään.

Vierailija
5/15 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli. Viimeinen tilaamani paketti saapui eilen ja viime hetkellä onnistuin sen noutamaan. Oli useamman päivän myöhässä. Joulukortit myös ehti perille.

Vierailija
6/15 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mitä osasin odottaa, tuli. Yksikin tilaamani kirja, jonka toimitusajaksi arvioitiin tammikuuta, tuli jouluksi :D

Vierailija
7/15 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut kortit perille :(

Vierailija
8/15 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi postimiehiä potkittiin niin monta pois, kun heillä on pieni palkka, niin eikö se ole yhteiskunnalle järkevämpää että käyvät töissä.

Vierailija
9/15 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi paketti jäi tulematta, lasku tuotteesta kyllä tuli perille.

Vierailija
10/15 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi kirja jäi tulematta. Siellä olisi ollut joulukortti äidiltäni ja CD-levy, joka minun piti toimittaa eteenpäin... Tarkoituksella lähetetty ykkösluokassa kaksi viikkoa sitten, jotta varmasti tulisi perille eikä hukkuisi joulupostin sekaan :'(

Vierailija
11/15 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli viimeinen paketti, tilattu jo aikoja sitten.

Vierailija
12/15 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään tuli viimeinen paketti, tilattu jo aikoja sitten.

Mitä, kulkiko eilen posti?

Vierailija
13/15 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille jaettiin koko joulukuun ajan posti kerran viikossa (joulunalus viikolla kahdesti). Monta pakettia on vielä jossain matkalla. 1 joulukortti on tullut, aiempina vuosina kymmeniä... Ei voi muuta kuin ihmetellä postin touhuja.

Vierailija
14/15 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti tulee joulukortteja n. 70kpl, tänä vuonna tuli vain 1. Ja kyllä, vika on postissa, ei lähettäjissä. Parit paketit kirjattu postiin jo alkukuusta, sen jälkeen ei mitään havaintoja, postin kommentti asiaan oli että toimipaikassaan eivät ole ehtineet hyllyttää, sen takia viivästys. Voisiko suomene pikkuhiljaa saada enemmän kilpailua postille? 

Vierailija
15/15 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 jatkaa...

Tosiaan normaalisti posti jaettu meille puoli viideltä iltapäivällä, viimeiset kaksi viikkoa posti jaettu vasta klo 21 illalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä