Naisen olisi hyvä olla 15 vuotta miestä nuorempi
Kerron nyt teille, että optimaalinen ikäero on kun nainen on noin 15 vuotta miestä nuorempi. Tämän voin kertoa kahden kariutuneen avioliiton kokemuksella. Nyt menee hyvin kun on nainen tuon verran nuorempi.
mies
Kommentit (12)
Mä harkitsen seurustelua itseäni 15 vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta mulla se herättää kysymyksiä. Minä haluan lapsia, mutta hän on jo lähes 50-vuotias, joten miten se onnistuu. Ei ole kiva miehelle, että hän on tavallaan jo ukki-iässä. Toisaalta hänellä ei ole vielä lapsia ja jos mies on päässyt siihen ikään saamatta lapsia, sanoisin, ettei hän ole niistä kovin innostunut muutenkaan.
Toisekseen mitä sitten tapahtuu kun hän jää eläkkeelle. Hän pitää matkustelusta ja minä samoin, mutta minä olen siinä vaiheessa vielä työelämässä, joten emme pääse yhdessä matkustamaan muuten kuin loma-aikoina. Miten olette ajatelleet ratkaista sen?
Sitä paitsi on typerää omalla kokemuksella käydä kertomassa mistään optimaalisista ikäeroista. Se mikä sopii sinulle, ei sovi kaikille. Etenkin kun sinulla on kaksi kariutunutta avioliittoa takana, niin ehkä se kertoo enemmän sinusta kuin jostain optimaalisesta ikäerosta.
Yli 45-vuotiaitten miesten lapsilla kymmenkertaisia riskejä mielisairauksiin jne. Jos ajattelet biologiaa, ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Mä harkitsen seurustelua itseäni 15 vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta mulla se herättää kysymyksiä. Minä haluan lapsia, mutta hän on jo lähes 50-vuotias, joten miten se onnistuu. Ei ole kiva miehelle, että hän on tavallaan jo ukki-iässä. Toisaalta hänellä ei ole vielä lapsia ja jos mies on päässyt siihen ikään saamatta lapsia, sanoisin, ettei hän ole niistä kovin innostunut muutenkaan.
Toisekseen mitä sitten tapahtuu kun hän jää eläkkeelle. Hän pitää matkustelusta ja minä samoin, mutta minä olen siinä vaiheessa vielä työelämässä, joten emme pääse yhdessä matkustamaan muuten kuin loma-aikoina. Miten olette ajatelleet ratkaista sen?
Kyllä mies voi 50-kymppisenä ihan hyvin saada lapsia.
Ja eläkkeelle lähdöstä voit sanoa miehelle, että hankkii tarpeeksi rahaa jolloin sinäkin voit jäädä "eläkkeelle" samaan aikaan ;)
Kerron nyt teille että kuu on juustoa, minun alkkarini joutuu vaihtamaan 5 päivän välein koska tuoksun myskille, optimaalinen yläikäraja yliopistoon on 11v ja NASA pimittää ufohavaintoja.
Vierailija kirjoitti:
Kerron nyt teille, että optimaalinen ikäero on kun nainen on noin 15 vuotta miestä nuorempi. Tämän voin kertoa kahden kariutuneen avioliiton kokemuksella. Nyt menee hyvin kun on nainen tuon verran nuorempi.
mies
Naisen optimaalinen ikä lasketaan (miehen ikä/2)+10vuotta. Eli kakskymppiselle miehelle 20v, kolmikymppiselle 25v jne. Sinun tilanne on optimaali 50v miehelle.
Miehet kuolee nuorempana joten mieluummin nuorempi mies sinne kiikkustuoliin istuskelemaan kaveriksi eläkepäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies voi 50-kymppisenä ihan hyvin saada lapsia.
Ja eläkkeelle lähdöstä voit sanoa miehelle, että hankkii tarpeeksi rahaa jolloin sinäkin voit jäädä "eläkkeelle" samaan aikaan ;)
Tiedän, ettei se biologiasta olekaan kiinni. Eikö Mick Jaggerista juuri tullut isä, vaikka hän on jo jotain 70-vuotias? Kyse onkin enemmän siitä, että miten mies enää siinä vaiheessa jaksaa peuhata ja hoitaa lasta? Ja koska hänellä ei niitä vielä ole, haluaako hän niitä todella? En haluaisi, että mies vaan "alistuu" lapsiin minun takiani. Tosin siitä pitäisi kyllä puhua hänen kanssaan. :D
Lompakkoloisimaan vanhemman miehen rahoilla. :D Pidän kyllä työstäni, joten en ole varma haluanko eläkkeelle miehen rahoilla. Mitä jos hän päättää vaihtaa minut 70-vuotiaana nuorempaan?
Mielummin niin päin että ukko 15 vuotta nuorempi. Suomessa monet miehet juovat ja syövät itsensä aivan ennenaikaisesti hautaan, nuoremmalle naiselle tulee pitkät vuodet yksin jos puoliso kuolee huomattavasti aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuolee nuorempana joten mieluummin nuorempi mies sinne kiikkustuoliin istuskelemaan kaveriksi eläkepäivinä.
Nuoremman miehen kanssa kannattaa vaihtaa se kiikkustuoli seksikeinuun.
Kyllä on niitäkin parisuhteita, joissa nainen on miestä 10-15 vuotta vanhempi ja hyvin toimii ja molemmat ovat tyytyväisiä. Kai se "optimaalinen" ikäero on 2-3 vuotta mutta rakkaus ei katso ihanteita. Kaikkia naisia eikä kaikkia miehiä voi myöskään niputtaa samaan nippuun, sillä yksilöerot ovat niin suuret. Annetaan jokaiselle vapaus valita oma kumppaninsa ihanteista, ikäeroista tms. huolimatta ja kunnioitetaan sitä vapautta!
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ex tuli juuri hakemaan meidän lapsia jouluksi hänen luokseen, täällä oli joulupuuro ja lahjojen jako jo aikaisemmin. Järkytyin kuinka vanhan näköinen voi 45v olla. Oma mies 33v ja jaksaa pienten kanssa hyvin :) T: 40v äiti
Meillä on mennyt mainiosti jo 30 v. Ikäeroa 1 v.
Itse en haluaisi seurutella 65 v. miehen kanssa ja toisaalta en myöskään 35 v.
Oman ikänsä kohtaamista voi paeta monin tavoin, ei se nuori puoliso sinua nuorenna.