Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin väsynyt, kun viikossa ei ole yhtään täysin vapaata päivää että sais olla vaan

Vierailija
24.12.2016 |

Töiden jälkeen maanantaisin tasojen pyyhintä. Tiistaisin imurointi ja lattioiden pesu. Keskiviikkoisin koko kylppärin pesu ja kissanhiekkalaatikoiden pesu, hiekkojen vaihto. Torstaisin lakanoiden vaihto, pesu ja muutakin pyykin pesua ja viikkausta iltaisin lauantaille saakka. Sunnuntaisin ehkä vapaata, mutta silloin makaan jo ahdistuneena tuskaillen tulevaa työviikkoa. Tietysti kaupassakin täytyy välillä käydä, ja se vasta tuokin ekstra-stressiä. Haluan kotiapulaisen, mutta ei ole varaa palkata :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään Provo-Pirjo, vaan ongelma on mulle todellinen. Sinkkuna en niinkään välittänyt mihin kuntoon kämppä jäi , kun syöksähdin paikalliseen iltaelämään. Päivät meni töissä, joten mitä väliä miltä himassa näytti. Löysin sitten miehen, joka siitä välittää ja käskyttää siivoamaan. Mielestäni liikaa.

Ap

Hox! Löysit miehen joka käskyttää? Ja sinä alistut, miksi???Miten se  mies siivosi oman kämppänsä ennen yhteenmuuttoa? Häviskö sen siivoustaidot mystisesti kun muutitte yhteen? Miks sä olet tuollainen kynnysmatto vaikka se mies on IHAN YHTÄ KYKENEVÄ siivoamaan kuin sinäkin? Herää PAHVI!!!!!

Vierailija
22/27 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siivoaa jolla on alempi kynnys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole provo. Tottakai pitää tiheään imuroida ja mopata, koska kissoista tulee karvaa. Niistä en luovu. Mutta ihan oikeastiko pitää lakanat vaihtaa 6-7 päivän välein? Se minua tässä eniten kyrsii. Mies hikoilee kyllä, mutta minä en juurikaan. Tuntuu, että tässä elämässä ei enää muuta olekaan kuin työ ja kotisiivous sekä -petaus. Ennen tuon miehen tapaamista elelin rennosti kissojeni kanssa, imuroin kerran viikossa ja vaihdoin lakanat kuukauden aikana kerran. Miehellä on oma vuokra-asunto, mutta jäi sitten muutama kuukausi sitten luokseni yövyskelemään. Silti ei auta kotitöissä, koska kyseessä on mun asuntoni.

Ap

Vierailija
24/27 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin käyttää kissanhiekkaa, mutta suurempia ja hiekkaisia jätöksiä ei tietenkään saa heittää wc-pönttöön, joten siirryin pelletteihin ja vedät jätökset vessasta alas. 

En kestänyt asua roskiin vietävien kissanjätösten kanssa, koska haju oli KAMALA.434

Ohis 

Vierailija
25/27 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole provo. Tottakai pitää tiheään imuroida ja mopata, koska kissoista tulee karvaa. Niistä en luovu. Mutta ihan oikeastiko pitää lakanat vaihtaa 6-7 päivän välein? Se minua tässä eniten kyrsii. Mies hikoilee kyllä, mutta minä en juurikaan. Tuntuu, että tässä elämässä ei enää muuta olekaan kuin työ ja kotisiivous sekä -petaus. Ennen tuon miehen tapaamista elelin rennosti kissojeni kanssa, imuroin kerran viikossa ja vaihdoin lakanat kuukauden aikana kerran. Miehellä on oma vuokra-asunto, mutta jäi sitten muutama kuukausi sitten luokseni yövyskelemään. Silti ei auta kotitöissä, koska kyseessä on mun asuntoni.

Ap

Eli miehellä oma oma asunto eikä ole sun luona kirjoilla, loisii siellä sun luona osallistumatta kotitöihin ja käskyttää sua? Tän on pakko olla provo,. ei noin tyhmää naista voi olla olemassa! Heitä se äijä pihalle ja ota avain veks.

Vierailija
26/27 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin käyttää kissanhiekkaa, mutta suurempia ja hiekkaisia jätöksiä ei tietenkään saa heittää wc-pönttöön, joten siirryin pelletteihin ja vedät jätökset vessasta alas. 

En kestänyt asua roskiin vietävien kissanjätösten kanssa, koska haju oli KAMALA.434

Ohis 

Mitään kissanhiekkaa tai pellettiä ei saa heittää pontöstä. Ei ole suuri vaiva laittaa jätökset vaikka hedelmäpussiin ja kiikuttaa joka aamu töihin mennessä ulos.

Vierailija
27/27 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tee noita asioita samana päivänä niinkun normaalit ihmiset? Ei kylppäriä tarvitse pestä joka viikko. Ja noihin kaikkiin hommiin menee päivästä max 3-4h, sitten muut päivät saat olla vaan.

Itse teet nyt elämäsi itsellesi hankalaksi, muuta asennettasi ja toimintatapojasi niin varmasti alkaa helpottamaan.

Koska se vasta stressaavaa olisikin viettää koko ilta töiden jälkeen siivouksen parissa. PAKKO on siivota viikottain kylppäri, koska kissoista tulee karvaa ja laatikot haisee muuten. Ja lakanat on vaihdettava 6-7 päivän välein, koska mies hikoilee ne valuvan märiksi. Nytkin on lakanat vaihdettu tuon takia, ja odottavat pesua (jouluaattona :( ).  Itse hän ei laita tikkua ristiin asian eteen, sanoi vain että ei voi nukkua ensi yötä noissa samoissa. Sinkkuna ollessa vaihdoin lakanat pari kertaa kuussa, mutta nyt tuo on jokaviikkoinen urakka :( Ja kämpän pitää olla siisti, ei pölyä ja tavarat järjestyksessä.

Ap

Jos kyse olisi minusta, en kauan katselisi moista komentoa vaan pistäisin miehen takaisin omaan huusholliinsa. Nimittäin se vain pahenee aikaa  myöten. Yksiselitteinen sääntö: se siivoaa, vaihtaa lakanat jne, jonka mielestä se on tarpeellisempaa. Piste. Muutoin nipottaja lentää pihalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi