Koska valokuvakortti lapsista on kuin isku vasten kasvoja tahattomasti lapsettomille,
niin päräytettiin sitten kunnolla ja laitettiin kortti, missä meidän koko katras on kauniisti puettuna kalliisiin vaatteisiin kympin todistus kourassa, isällä lompakko rahaa pullollaan, äidin silikonit hyvin näkyvillä, kultainen noutaja jaloissa, takana poni ja farmariauto ja keskiaikainen linna. Siinähän sitten kadehtimista kaikille tasapuolisesti. Että hyvää joulua vaan teillekin!
Kommentit (15)
Mitä sinä saat ajatuksesta että muut sinua kadehtisivat? Eikö olisikin mielekkäämpää keskittyä ja sitä myöten vahvistaa positiivisia ajatuksia? Toivon sinulle kaikkea hyvää.
Eikö ne ole ihan ihmisiä, yleensä sukulaisia siinä kuvassa? Outoa kadehtia sellaista.
Kaikki sen tietää, että noissa pintapuoli kiiltävissä perheissä on jos mitä ongelmaa alkaen kappialkoholismista, velkaongelmista ja kotiväkivallasta.
Joten ei sinua kukaan kadehdi.
Musta on kiva saada sukulaislapsista valokuva ainakin sen kerran vuodessa. Mutta itselläkin tosiaan lapsi.
Tuo poni olisi ihan kiva, muista en välitä!
Ei sua Ap kukaan kadehdi. Vaikutat sen sijaan itse epävarmalta ihmiseltä :D
Jotain vikaa on päässä jos pitää tuollainen aloitus tehdä jouluna. Veikkaan ettei ap:lla ole mitään aloituksessa mainituista asioista.
Mun lapset jo isku lapsettomalle siskolle. Ekoista kesti 7 vuotta ilman yhteydenpitoa kun ei kestänyt. Kun tein lisää, uusi karenssi. Ihan kun olisin hänelle kuuluvan synnyttänyt. Näin meillä vaikka aloitus kiva provo onkin.
Yleensä oikeasti onnelliset ihmiset eivät koe kummempaa tarvetta tuoda sitä kokoajan esiin, myöskin varakkaat yrittävät yleensä jopa peitellä varakkuuttaan, eivät erityisemmin tuo asiaa ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapset jo isku lapsettomalle siskolle. Ekoista kesti 7 vuotta ilman yhteydenpitoa kun ei kestänyt. Kun tein lisää, uusi karenssi. Ihan kun olisin hänelle kuuluvan synnyttänyt. Näin meillä vaikka aloitus kiva provo onkin.
Niin no, hän ei voi lapsia saada vaikka kovasti toivoisi ja sinulla äidiksi tulon jälkeen jutut 99,9% pyörivät lapsista kertovien juttujen ympärillä.
Eli joka kerta kun sinun kanssasi puhuu, niin saa muistutuksen siitä mitä itse ei tule saamaan, ja sinä arvatenkin vielä saarnaat hänelle "ei oo teiltä pois, sun pitää iloita mun puolesta!" -mantraa, eikä hän saa lapsettomuudesta sinulle puhua kun on niin negatiivinen aihe?
:D :D miten näin moni on ottanut tämän aloituksen tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, hän ei voi lapsia saada vaikka kovasti toivoisi ja sinulla äidiksi tulon jälkeen jutut 99,9% pyörivät lapsista kertovien juttujen ympärillä.
Eli joka kerta kun sinun kanssasi puhuu, niin saa muistutuksen siitä mitä itse ei tule saamaan, ja sinä arvatenkin vielä saarnaat hänelle "ei oo teiltä pois, sun pitää iloita mun puolesta!" -mantraa, eikä hän saa lapsettomuudesta sinulle puhua kun on niin negatiivinen aihe?
Ei muuten pyöri mun jutut vaan lasten ympärillä. Ja miten ees puhuisin kun nyt 11v yhteensä mennyt ettei toinen moikkaa sano. Hänen jutut menee koira sitä koira tätä, faceekin kun katselee, säälii kaikkia koiria jos mistään löytää jutun. Siskonlapset ei kiinnosta yhtään. Olisin vaikka valmis kantamaan lapsen siskolleni jos olisi Suomessa mahdollista.
Ok.