Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo tuli kotiin klo 6 aamulla, haisee palaneen käry

Vierailija
24.12.2016 |

Kuulemma joissakin juhlissa oli ollut, en kysellyt se enempää kun ei näyttänyt olevan juttutuulella. Ja tuossa sohvalla se vieläkin nukkuu, vaikka on jouluaatto. Tosiaan, se palaneen käry. Uuni oli jäänyt päälle kun paistoin ranskalaisia perunoita, ja tajusin, että käry tuleekin omasta asunnosta. Aluksi luulin, että naapurissa palaa. Jostain syystä palovaroitin ei reagoinut käryyn lainkaan. Kävin tarkistamassa paristot ja siellä oli toinen paristoista väärinpäin! Mitäköhän vakuutusyhtiö olisi sanonut jos talo olisi palanut maan tasalle? Meikäläisellä ei ole kuin kaksi tehtävää meidän taloudessa ja toinen niistä on huolehtia palovaroittimen kunto. Toinen on pitää vaimo tyytyväisenä. Siinä onkin tekemistä, mutta olen niputtanut kaiken siihen sisältyvän työn yhteen klönttään, koska eriteltyinä ne tehtävät lannistaisivat sisukkaimmankin äijän.

Vaimon aion kyllä herättää kohta, sillä jouluaattona ei nukuta koko päivää! Toisaalta ihan hyvä jos tuntee syyllisyyttä nukuttuaan koko päivän, sillä söin kaikki piparit aamulla, kun en malttanut pitää näppejäni erossa niistä. Syyllisyyden tuskissaan tuo ei varmaan jaksa nalkuttaa minulle kovinkaan pahasti. Vaimoni on leipuri ammatiltaan ja pipareista kyllä huomaa, että ovat ammatilaisen tekemiä. Kyllähän sen myös huomaa, että on leipurin kanssa naimisissa kun tuota painoakin on tullut kerättyä keskivartalon kohdalle. En ole raaskinut ostaa uusia housuja, joten olen jättänyt ylimmän napin (tai ainoan napin, jos housuissa on vetoketju) napittamatta ja vetänyt hiuslenksukan napin ympäri ja sitten siitä napinreiästä. Oletteko muuten kokeilleet kyseistä kikkaa? Sillä saa liian kireät housut pysymään hyvin jalassa ja hiuslenksukka joustaa sen verran, että housut ovat mukavammat päällä kuin mitä ovat uutena! Olisi varmaan pitänyt patentoida tämä ratkaisu, eikä kertoa sitä täällä. No, menkööt nyt joulun kunniaksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleville tuttu kikka tuo ponnarilenkki. :)

Vierailija
2/6 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin vaimon nukkua iltaan asti ja viettäisin jouluaaton yksin. Söisin, joisin, nauttisin elämästä. Kun vaimo heräisi ja alkaisi puhua jouluaaton vietosta,, sanoisin, että sehän on ollut ja mennyt jo aikaa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska viesti : ) mut ponnarilenkki ihan tuttujuttu!

Vierailija
4/6 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja hyvää joulua. Ei meilläkään hyvin mee mut päivä kerralaan ja tänään ei viitsi riidellä vaikka ollaan eroamassa.

Vierailija
5/6 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Kaikissa minun näkemissäni palovaroittimissa on ollut litteähkö 9 voltin paristo ja sellainen mekanismi että sitä ei saa kattoon kiinni ilman paristoa.

Missä juhlissa vaimosi on ollut joulun aatonaattona? Haiseeko hän vanhalle viinalle vai spermalle?

Vierailija
6/6 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ja mä luulin keksineeni jotain mullistavaa tuon housujutun kanssa. Itse asiassa youtubesta eräältä naiselta mä tuon olen oppinutkin. Turha sitä naisia valistaa muotiasioissa. En ole vielä uskaltanut vaimoa herättää. Toisaalta, kahdestaan meidän oli joulu tarkoitus viettä, eli emme ole minnekään menossa.

Ap