Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmiina ostettu joulukinkku maistuu ihan kinkkuleikkeleeltä eikäjoulukinkulta

Vierailija
24.12.2016 |

Mitvit?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ostettu harmaasuolattua vaan ns. pitsakinkkua?

Vierailija
2/4 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin kinkun paistamisen, kun avoliittoni loppui aikoinaan. Sitten ostin kaupasta  halpaa valmiskinkkua ja voi sitä vitutuksen määrää, miltä se maistui. Sen jälkeen olen aina ostanut kinkkuni palvelutiskistä ja pyytänyt ensin maistaa, että se varmaan maistuu perinteiseltä. Sen jälkeen ei ole pettymyksiä tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin mennyt vituralleen paistamisessa? Itse olen ohjeiden orja ruuan laitossa, enkä ole onnistunut ryssimäään yhtään kinkkua, kun olen itse paistanut. Olen veistänyt eilisestä alkaen jo kinkkua. Siis: noudata sulatus ja paisto-ohjeita tarkalleen, et voi mokata! Soveltaminen aiheuttaa mulle ainakin aina katastrofin. Samoin onnistuin lasimestarinsillin teossa hyvin.

Vierailija
4/4 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on just pahinta! Kun odottaa oikeaa kinkkua ja saa leikkelettä. Esim. työpaikkaruokalassa aina näin, mutta sen jo tietää. Mutta kerran oli äitini hairahtunut valmiiseen ja voi ei... No ainakin olen oppinut, että minkälainen kinkku pitää ostaa ja itse paistaa. Ja jos valmista ostaa niin maistiaiset ehdottomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan