Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies jatkuvasti tinderissä

Vierailija
24.12.2016 |

Suhde ei ole kovin vakava mutta seksiä on ja se on hyvää. Silti jotenkin harmittaa että aina jos käyn tinderissä (käyn nykyään lähinnä katsomassa onko hän käynyt), niin mies on ollut paikalla yleensä vain hetkeä aiemmin. En halua häntä omistaa, mutta tulee kuva että hänen täytyy olla siellä ihan vimmaisesti svaippailemassa tai sitten juttelemassa muille naisille, kun on niin usein aktiivisena.

Mikä neuvoksi? Tiedän itsekin että mustasukkaisuus tällaisessa tilanteessa on turhaa ja typerää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät seksin harrastamisesta ilmaisua "seksiä on ollut". Siitä tunnistaa automaattisesti kakkosluokan naisen. Nyt sinun pitää vain itse hyväksyä se.

Vierailija
2/16 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytät seksin harrastamisesta ilmaisua "seksiä on ollut". Siitä tunnistaa automaattisesti kakkosluokan naisen. Nyt sinun pitää vain itse hyväksyä se.

Kerrotko vielä, mitä ilmaisua ykkösluokan nainen käyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä, mitä ilmaisua ykkösluokan nainen käyttää?

Kaiken lisäksi lainasit käyttämäni ilmaisun väärin :D

Vierailija
4/16 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos hänkin käy siellä lähinnä stalkkaamassa, milloin sinä siellä käyt? :) Kannattaisiko asia ottaa puheeksi miehen kanssa, sillä kai se parhaiten selviää.

Vierailija
5/16 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos hänkin käy siellä lähinnä stalkkaamassa, milloin sinä siellä käyt? :) Kannattaisiko asia ottaa puheeksi miehen kanssa, sillä kai se parhaiten selviää.

Hänellä on iPhone, jolla ei näe milloin matchit ovat olleet aktiivisena.

Vierailija
6/16 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hänelle ns. kakkosnainen. Eli etsii parempaa vielä. Mutta anna vain sitä pillua hälle, se kyllä kelpaa..

Vierailija
7/16 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ne tindermiehet ovat, ikävä kyllä. Mikään ei niille riitä.

Vierailija
8/16 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli kuitenkin myös mm. esitellyt kuvaani perheelleen mennessään kotipaikkakunnalleen joulun viettoon. Itse en ole kertonut perheelleni vielä edes että olen tavannut jonkun, kun juttu tuntuu olevan niin alkutekijöissään.

Miten olette saaneet ajatuksenne toisaalle tällaisessa tilanteessa? Olisipa minullakin se iPhone niin ei tulisi kiusausta stalkkailla.. Sekin tuntuu vähän tyhmältä, jos häneltä tulee joku kiva viesti ja samaan aikaan hän on ollut siellä tinderissä kuitenkin.

ap

Vierailija
9/16 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies ei pysty vastustaan ajatusta löytyykö jotain parempaa ja selaa Tinderiä tai sitten tietää jo ettei ap ole kolahtanut toivotulla tavalla, ei syventyvä suhde.

Vierailija
10/16 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko mies ei pysty vastustaan ajatusta löytyykö jotain parempaa ja selaa Tinderiä tai sitten tietää jo ettei ap ole kolahtanut toivotulla tavalla, ei syventyvä suhde.

Miten semmoisen voi tietää?

Vierailija
11/16 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko kysäistä, mikä on roolisi hänen elämässään? 

Vierailija
12/16 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se mies on Tinderissä edelleen, siitä sen voi tietää.

Vierailija
13/16 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh näin miehenä voin sanoa, että treffailin erästä mutta silti oli sivussa haku päällä. Eli tämä deitti ei aivan ollut mun mieleen ja parempaa hain.

Vierailija
14/16 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh näin miehenä voin sanoa, että treffailin erästä mutta silti oli sivussa haku päällä. Eli tämä deitti ei aivan ollut mun mieleen ja parempaa hain.

No löytyikö?

Vierailija
15/16 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kyllä samsungillakaan nää et koska ollu viimeeks. Vai onko se toiminto tullut takaisin? Sehän jäi pois käytöstä.

Vierailija
16/16 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä kyllä samsungillakaan nää et koska ollu viimeeks. Vai onko se toiminto tullut takaisin? Sehän jäi pois käytöstä.

Mulla Windows-puhelin ja sillä näkee :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä