Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta kannatat?

Vierailija
24.12.2016 |

Mitä puoluetta kannatat?

Mitä puoluetta kannatat?

Vaihtoehdot

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa muuta kuin keskustaa. En osaa vielä sanoa, mutta olen kallistumassa joko liberaalien tai SDP:n puoleen. Olen koko ikäni äänestänyt oikeistoa, mutta tämänkertaiset hallituspuolueet ovat vain tehneet työnsä niin surkeasti, että olen muuttanut mieleni. 

Vierailija
2/12 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tahansa muuta kuin keskustaa. En osaa vielä sanoa, mutta olen kallistumassa joko liberaalien tai SDP:n puoleen. Olen koko ikäni äänestänyt oikeistoa, mutta tämänkertaiset hallituspuolueet ovat vain tehneet työnsä niin surkeasti, että olen muuttanut mieleni. 

Liberaalit minuakin kiinnostaisi, olen heitä äänestänyt muinoin kun vielä olivat olemassa, mutta onko uusipuolue uskottava ehdokkaineen?

Näiden pikkupuolueiden ongelmat on kehnot ehdokkaat ja riitaisa ahnejohto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapuan liike olisi ainut joka olisi lähellä sydäntäni ja ainut jota äänestäisin.

Vihtori Kosola oli mies joka ymmärsi kommunisteja ja osasi tulla toimeen niiden kanssa, samoin hän tulisi tänäpäivänä toimeen vihervasemmiston eli koko eduskunnan kanssa ja tietäisi varmasti mitä tehdä.

Näistä nykyisistä puolueista en äänestä yhtäkään, kaikki samoja kultturimarxilaisia Suomen tuhoajia.

Vierailija
4/12 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin vaan on, että suomalaiset(kin) ovat poliittisesti heikkolahjaista kansaa, äänestävät sinne aina ne samat naamat ja sitten ihmettelevät kun mikään ei muutu. Persut oli muka uus juttu, mutta sekin oli sitä vanhaa systeemi koska niillä oli kansanedustaja koko ajan ja valtion rahat juoksi vaalirahaston kirstuun, ja lupaukset oli Halme-vainaan suusta, joihin ei Soini ole koskaan sitoutunut tai mitenkään yhtynyt. Soini aikoinaan ratsasti Halmeella maineeseen, ja siellä on sitkeästi pysynyt vaikka jo vuosia sitten vaalitentissä sanoi esim. että islam on Suomelle rikkaus, ja persut eivät ole koskaan olleet sitä mieltä että EU:sta pitäisi päästä eroon.

Jos oikeasti kansa haluaisi muutosta, siitä liki puolet ei jättäisi äänestämättä.

Kun et äänestä ketään, et ole oikeutettu valittamaan mistään päätöksistä.

Kun et äänestä, annat äänivaltasi vanhussukupolvelle, koska vanhukset äänestävät aina, ja aina niitä samoja naamoja.

Vierailija
5/12 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demokratiassa on vaikea saadaa muutosta, varsinkin suomessa missä vannotaan konsensuksen nimeen. Voittaja puolueen pitäisi saada ehdoton enemmistö jokaiseen paikkaan ja virkaan. Näin muutosta tapahtuisi ja äänestäjätkin ymmärtäisivät mitä se puolueen politiikka on.

Nytkin on olevinaan oikeistohallitus, mutta oppositiopolitikoille on leivottu joitain säälivirkoja joissa voivat käyttää valtaa kokoajan. Kaikki virat missä käytetään valtaa pitäisi jakaa vaalien kautta niiden puolueiden kesken jotka voittajia ovat.

Esimerkiksi Ylen hallintoneuvoston valitsee eduskunta kun sen valinta pitäis kuulua kokonaan hallitukselle. Vastaavia tapauksia on vaikka kuinka paljon. Valta 100% voittajalle oli se kuka tahansa niin muutoksia alkaa myös näkymään.

Vierailija
6/12 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/12 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus ainoa puolue joka vie suomea eteenpäin.

Vierailija
8/12 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolue joka haluaa kiintiöt "tulijoille",ajaisi nopeaa käänytystä heti yhden rikoksen jälkeen. Ja joka ajaisi pitkästä aikaa ihan suomalaisten asioita, mukaanlukien vanhukset, lapset, opiskelijat ja muut vähävaraiset.

Vierailija
9/12 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliitto saa todennäköisesti ääneni jatkossa. Vähän on heillä mamupolitiikka turhan lepsua mun makuuni, mutta olen oikeasti kurkkuani myöten täynnä tätä oikeiston köyhien kyykyttämistä. Mä olen valmis joustamaan mamukysymyksessä kunhan oikeistohallituksesta päästäisiin eroon.

Vierailija
10/12 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ensin jos on kuntavaaleissa

Vierailija
11/12 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolue joka haluaa kiintiöt "tulijoille",ajaisi nopeaa käänytystä heti yhden rikoksen jälkeen. Ja joka ajaisi pitkästä aikaa ihan suomalaisten asioita, mukaanlukien vanhukset, lapset, opiskelijat ja muut vähävaraiset.

Tämä

Vierailija
12/12 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ensimmäisen lauseen muuttaisin siten, että puolue joka ajaisi kaikki jo täällä loisivat mamut pois ja ulos Suomesta, eikä laskisi ensimmäistäkään uutta tulijaa Suomen maaperälle.

Toiseen lauseeseesi yhtyisin täysin.

Ja näiden lisäksi hoitaisi Suomen irti Saatanan Synagoogasta eli EU:sta kuten myös eurosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi