Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita dokaamisen jo aloittaneita?

isä
24.12.2016 |

Akka oli sitä mieltä ettei jouluksi osteta alkoholia,mutta onneksi sain töistä 1.5l kossua ja jemmassa on .75l kalashnikov vodka.
ei joulu hössötystä,akan huutamista ja raivoamista joulujuttujen kanssa ja lasten huutoa/kiukuttelua kukaan muuten kestä,eilen illalla koskkasin kossun ja nyt kevyttä suojakänniä vedellyt tässä,akan sukulaisissa pitää vielä lähteä käymään,jotain vitun tiukkapipoja uskovaisia koko sakki,matka on onneksi rauhallinen kun akka joutuu keskittymään ajamiseen😂😂

mites muilla on joulu käynnistynyt.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui mainita etten saa pillua vaikka olisinkin selvinpäin.

Vierailija
2/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi ruveta ryyppäämään, koska viinaa juodessa minulla menee ruokahalut ja kuitenkin on varattu kaikenlaisia herkkuja. Toisin sanoen, voisin syödä yhtä lailla roiskeläppäpitsaa, jos sitäkään, kun olen kännissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vähän kuppia jo ottanut. Akka huutaa helvetisti, kun en voikaan nyt sitten enää lähteä ajelemaan minnekään haudoille tai sukulaisille. Hehe. Mitä siinä huutamaan, ite levittänyt persettä tuolla sängyssä ja nyt yhtäkkiä pitäis hyppiä sen pillin mukaan. Mä alottelin tässä hyvällä viskillä jo muutama tunti sitten. Menköön polkupyörällä jos siltä tuntuu.

Vierailija
4/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kirjoitti:

Unohtui mainita etten saa pillua vaikka olisinkin selvinpäin.

No siinäpä se paras syy ryyppäämiseen. Eroa, lähde pois ja etsi uusi tekosyy ryyppäämiselle.

Vierailija
5/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä se tuossa puoli kasin maissa ekanen Magners auki suhahti. Pakko oli aamupalan päälle ottaa, ettei vahingossakaan pääse krapula hiipimään paikan päälle. Onneksi ei tarvitse mennä mihinkään eikä tehdä mitään, jos en itse halua. 

M35

Vierailija
6/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie oon ottanut muutaman juoluoluen ja konjakkia vähäsen. ei tässä kovin paljo pysty ottamaan ku pitää päivällä lähteä sukuluisten luo jonnekin juolu syöntiin. siellä sitten ryyppää kunnolla.

Vierailija
7/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just korkkasin ensimmäisen kaljan. Varmaan avokki ottaa hieman kun herää. Laulattaa heti näin aamusta.

La laa laa laa. On muija kalkkuna, meikä heiluu mulkkuna laa laa laa laa.

Run, run rudolf sanoilla alkaa miehekäs joululaulu. Sen voisi kuunnella että pääsee päivän tunnelmaan.

Vierailija
8/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono vitsi.

0/5

Vierailija
9/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on järkyttävän mahtavaa, sama täällä. Nyt korkkasin. Tsemppiä

Vierailija
10/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä se tuossa puoli kasin maissa ekanen Magners auki suhahti. Pakko oli aamupalan päälle ottaa, ettei vahingossakaan pääse krapula hiipimään paikan päälle. Onneksi ei tarvitse mennä mihinkään eikä tehdä mitään, jos en itse halua. 

M35

Juu krapulan välttämiseen aukesi täälläkin kalja. Ainoa suoriutuminen on kavereille syömään eikä sinnekkään ole pakko jos ei halua. Mennään me kun on luvattu. Onneksi niillä on aina hyvät ruuat. Ettei tarvi niinku teeskennellä syövänsä.

Antaiskohan tuo "joulutottua"?

Vierailija
11/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaimo on muuttunut akaksi. Mutta jännä, kun itsekin olet nainen, ap.

Vierailija
12/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Juu krapulan välttämiseen aukesi täälläkin kalja. Ainoa suoriutuminen on kavereille syömään eikä sinnekkään ole pakko jos ei halua. Mennään me kun on luvattu. Onneksi niillä on aina hyvät ruuat. Ettei tarvi niinku teeskennellä syövänsä.

Antaiskohan tuo "joulutottua"?

Korjaus "joulutorttua"

Vierailija
13/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi kirjoittaa viestin toisensa perään. Veikkaan kyseessä olevan alkoholistin vaimon.

Vierailija
14/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmetin kupissa tässä. Koht menäännään kalmistoon kattseleen. Toivothavasti e rattsiaa.

Vierailija
15/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vähän kuppia jo ottanut. Akka huutaa helvetisti, kun en voikaan nyt sitten enää lähteä ajelemaan minnekään haudoille tai sukulaisille. Hehe. Mitä siinä huutamaan, ite levittänyt persettä tuolla sängyssä ja nyt yhtäkkiä pitäis hyppiä sen pillin mukaan. Mä alottelin tässä hyvällä viskillä jo muutama tunti sitten. Menköön polkupyörällä jos siltä tuntuu.

Eikö akalla ole korttia vai mikä sillä on ettei voi itse ajaa? Ne haudoissa olevat ei muuten välitä enään mistään mitään. Totta puhuen muija voisi levittää jalkokojaan ja tarjoilla joulutorttua. Ehkä? Koska sanoi ettei vielä kun tuossa ehdotin toimintaa. Pitää kuulemma herätä ensin. Jos tuo on pystyssä ja vastaa niin eikö hän ole jo hereillä?

Vierailija
16/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join eilen yhden kaljan ja puolikkaan drinkin. Aamulla oli krapulainen olo.

Hienoa ap että vietät joulun sisintäsi ja omaa itseäsi kuunnellen! Lapsetkin saavat lämpimiä muistoja, joita käsitellä aikuisena terapiassa!

Vierailija
17/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mammat on ottaneet sen "pari lasia hyvää viiniä" krapulaan?

Vierailija
18/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden olusen jälkeen olen hörpännyt aamukahvit. Voi harmi kun ei ole wake and bake mahdollisuutta. Sillä saisi niin parhaan fiiliksen.

Vierailija
19/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun pääseen kotiin, eli n. 4 tunnin päästä. Ollut niin paska viikko, että haluan nollata nimenomaan alkoholilla. Ei lapsia. Eikä jouluherkkuja.

Vierailija
20/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin haudalla,onneksi akka osaa ajaa,taskumatissa kossua lämmikkeeksi,vielä pakollinen akan sukulaisissa käynti,anoppia ajattelin puristaa perseestä ja hönkiä korvaan viinan hajua.

on kyllä niin kuivakka ja nyrpeä kotka ettei sellaista kukaan kestä selvinpäin.

mikä ongelma lapsille on jos isä on vähän päissään? Käyttäydyn kyllä asiallisesti niin kauan että apinat on nukkumassa,joulusaunaan on varattu saarenmaan tumea 10tölkkiä.