Jaahas,taas kerran mies osti liian pienen kinkun
Ainoa asia,minkä hänen piti itsenäisesti hoitaa.Kinkku siis aivan liian pieni.Sen näkee jo nyt,kun se on paistettu,ettei tule riittämään.
Kommentit (21)
No hitto.Niin meinasin,kun tuokaan ei onnistu.Menköön kinkkunsa kanssa.Ap.
Siis ihan totta?
Ei se ole mies eikä mikään jos ei osta vähintään 8 kilon kinkkua. Mitä tämän miehen päässä pyörii?
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan totta?
Ei se ole mies eikä mikään jos ei osta vähintään 8 kilon kinkkua. Mitä tämän miehen päässä pyörii?
kunnon kinkku painaa 10-12 kg, se on harmaasuolattu, eikä sillä ole päällä verkkopaitaa kuten Uuno Turhapurolla.
t.mies
Lähe kauppaan, siä niitä on alennuksessa. Paistat toisen ja lakkaat natisemasta?
Minusta taas tuntuu, ettei tarpeeksi pieniä kinkkuja olekaan. Tuoreena hyvää, mutta kertaalleen kylmennettynä ei enää maistu.
En itse ainakaan löytänyt 10 kg luutonta juhlakinkkua. Ei sen kinkun tarvitse riittää viikkoja sillä voihan sitä paistaa toisen kun kaupat aukeavat.
Mutta kun en jaksanut kantaa isompaa.
T: Kiltti & Pienimies
Minä olisin ostanut sulle 29 kilon kinkun, ja kypsentänyt sen pieremällä. Aaarg!!
T. Suurituhmajännämies
Monenko kilon kinkku se sitten on ja monta teitä on syömässä?
Se nyt ei oo mies eikä mikään jos ei oo itse metsästänyt sitä kinkkua omin paljain käsin. Sitä paitsi oikea kinkku on hirvenlihaa eikä mitää teollisuusjätteillä kyllästettyä possun persettä.
Kaupat auki jouluna, ehditte vielä paistamaan vaikka kolme kinkkua.
No kerro nyt mimmonen se on? 700g kinkkurulla 20 hengelle?
Meillä taas on liian iso kinkku, mies osti. Syöjinä on minä, mies ja meidän 7 v tyttölapsi. Kinkulla painoa n.9 kg. :D Ja maanantaina lähdemme etelään mummolaan, pitää varmaan ottaa matkaevääksi. :D
On ammattivalittajalla taas surkea joulu ja saamaton mies. Tuokoon ensi vuosi valoisampia juttuja, vaikka sen ihan liian lujaa lähestyvän junan valon siinä tasoristeyksessä johon kinkusta valittaja jää autollaan jumiin.
Ihan oikeesti, lopettakaa se miestenne arvostelu koska itsehän te olette ne valinneet eli valinneet väärin.Mitä sellainen kertoo teidän omasta älystänne, häh? Että mua korpeaa tuo ainainen jurputus siitä kun mies tekee väärin ja vastuu painaa naista. Ihan itse hankitut ongelmat hitto vie!
Mahamammaa vituttaa, kun ei pääse vetämään viittä kiloa kinkkua ja sitten paskomaan kilotolkulla torttua.
Olen miehenä koittanut ostaa pienen kinkun kun ei sitä liian monta päivää kukaan halua syödä. Yksi oli noin 6 kiloa ja se oli aika erikoinen kinkku. Ei kutistunut uunissa oikeastaan yhtään. Tosi hyvänmakuinen ettei siinä mitään vikaa.
Aina ei ole mennyt pienellä kinkulla. Kerroin jo toisessa keskustelussa kinkku/punkku joulusta. Se olikin sinkku aikaa.
Jos mies taas kerran osti liian pienen kinkun niin a) miksi et kertonut minkä kokoinen pitää ostaa tai b) käynyt ostamassa sitä itse?
Kyllä tollanen idiootti kannattaa jättää. Ei muuta kuin heität sen pihalle kinkkunsa kanssa. Parempi yksin kuin tuollaisen tampion kanssa. Voiko sen kanssa edes keskustella vai valuuko sillä vaan kuola suunpielestä?