kuriton koiranpentu ja kaksosraskaus
Olin mieheni kanssa seurustellut vasta reilun puolenvuoden ajan ja hänen iso ja vanha koira jouduttiin lopettamaan. En itse pidä sinänsä isoista koirista herkän hajuaistini siivon ym vuoksi kuitenkin mies hommasi minua kuuntelematta uuden ison koiran. Hajut oksettivat ja voin huonosti heti kun pentu tuli taloon... seuraavalla viikolla saimme tietää että olen raskaana ja sitä seuraavalle viikolle saimme ylimääräisen ultran.. yritin lyödä vielä vetoa miehen kanssa että jos kaksoset tulee hommattaisiinko koiralle uusi koti. Näin kävi, odotin kaksosia mutta koirasta hän ei luopunut. Tähän mennessä pentu on tuhonnut asuntoani 13vuotias kissani ja 9vuotias pikkukoira ovat aivan ressissä ja purtuina koska pentu eiusko mitään, ei ketään vaikka kissakin tarraa kaikin kynsin kiinni siihen, se hyökkii silti vain uudestaan kimppuun.minun koirani häntä on kaljuuntunut ja muutoin turkiltaan pelkkä kuola möykky ...kokoajan rähistään ja vinkasuja kuuluu. Lisäksi kun minä yritän komentaa pentua saan itse siitä huudot ja haukut että se onvaan pentu ei se ymmärrä. Olenko itsekäs koska käskin nyt oman stressini vuoksi miehen menemään omaan asuntoonsa pennun kanssa..toisaalta yksin näin joulun alla on myös surkea olla. Olenko itsekäs koska lähes vaadin että mies luopuisi pennusta..koska en halua myöskään lapsien synnyttyä sitä uuteen kotiimme, sillä minähän joutuisin sen kanssa kaikki päivät oleen ja uskon että kaksosissa riittää sitä hommaa ihan, varsinkin kun kyseessä on minun ensimmäiset lapset <3
Kommentit (23)
Tämän ketjun perusteella kuulostaa siltä, että parisuhdeterapia voisi olla hyvä idea. Ei vaikuta siltä, että osaatte keskustella asiasta. Kuka hoitaa koiraa/koiria kun kaksoset syntyneet? Sulla tulee olemaan kädet täynnä töitä kaksosten kanssa ellei mies aio jäädä kotiin.
Nyt vasta uskalsin tulla katsomaan tätä kirjoitusta, palaa vieläkin raskausajan kauhea hormoonihirhuuruiset itkuiset ja ahdistavat muistot mieleen. Kaikki meni lopulta hyvin. Mieheni luopui koiranpennusta ja minä hoidin kaksosten lomassa "oman koirani". Joka valitettavasti nukkui jo pois :( <3 vaikka aluksi pennun luopuminen harmitti kovasti miestäni, näin jälkikäteen on hän pyytänyt anteeksi että aiheutti minulle niin pahaa oloa ja katunut todella paljon sitä että ei ymmärtänyt silloin kuinka isosta asiasta oli oikeastaan kyse. Hän on myös nauranut sille että eihän siitä olis tullut mitään jos tässä olis vielä koiranpentukin ollut :D lapset, uusi asunto, remontit... ihan tarpeeksi hommaa jo tässäkin. Pentu sai mitä parhaimman kodin ja siittä on kasvanut mitä viisain ja ihanin koira kun sille on annettu niin paljon aikaaja rakkautta, mitä meillä ei ehkä olisi ollut tarjota. Elikkä kaikki meni niinkuin piti ja kaikilla on hyvä olla <3 <3
Monia mielipiteitä asia nähtävästi herätti. Kiitoksia..osa oli kyllä mielestäni aika turhia, niinkuin tapana näissä keskusteluissa nököjään on ollut.
Antaapa ajan kulua ja ehkä niitä ratkasuitakin löytyy.
Nyt keskityn ressittömään Joulunviettoon ja läheisiin.
Hyvää ja rauhallista Joulua teille kaikille.