Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka baariin pukeudutaan nykyään?

Vierailija
22.12.2016 |

Tai yökerhoihin?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paikasta ja ehkä myös kellonajasta. Miten niin?

Vierailija
2/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on liian pitkä aika kun viimeksi olen ollut baarissa. Silloin vedettiin päälle lyhyt kulutuskäsitelty farkkuhame, saappaat ja sukkikset talvella tai korkkarit ja legginsit kesällä, ja joku paita missä oli glitteriä ja feikkidimangeja. Isot rengaskorvikset ja valtava läjä kiliseviä rannekoruja, liilaa luomiväriä ja kerroksittain leikattujen hiusten latvat kännettynä ulospäin kruunasi tyylin. Ei taida olla enää ihan tämän päivän juttu?

Ja siis lauantai-ilta, iso kaupunki, iltayhdentoista jälkeen?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua vinkata? Ap

Vierailija
4/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä on liian pitkä aika kun viimeksi olen ollut baarissa. Silloin vedettiin päälle lyhyt kulutuskäsitelty farkkuhame, saappaat ja sukkikset talvella tai korkkarit ja legginsit kesällä, ja joku paita missä oli glitteriä ja feikkidimangeja. Isot rengaskorvikset ja valtava läjä kiliseviä rannekoruja, liilaa luomiväriä ja kerroksittain leikattujen hiusten latvat kännettynä ulospäin kruunasi tyylin. Ei taida olla enää ihan tämän päivän juttu?

Ap

Aika nostalginen wt-tyyli. ;D

Vierailija
5/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sori, mut ekana tuosta tyylistä tulee mieleen hyvin kevytkenkäinen ellei jopa horo....

Laita mieluummin farkut ja sit vähän arkista hienompi toppi.

Vierailija
6/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja sinulla olisi nuo kaikki vaihtoehtona pukea päälle. No olipa hyvä kun pidit tallessa, nyt niille tuli taas käyttöä.

Vierailija
7/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä haluat. Jos haluat miesten huomion niin mahdollisimman lutkamaisesti.

Vierailija
8/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pukeutuu niin kuin huvittaa

Vierailija
9/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat alusvaatteista ja lähdet siitä rakentamaan eteenpäin.

Vierailija
10/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonmyötäiset vaatteet tuntuu olevan muotia vaikka kahvat roikkuis jokapuolelta. Housut ja toppi tai mekko, molemmissa sama homma.

Vierailija
11/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pukeutuu niin kuin huvittaa

Mut sitä ei tässä kysytty 😊

Vierailija
12/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sori, mut ekana tuosta tyylistä tulee mieleen hyvin kevytkenkäinen ellei jopa horo....

Laita mieluummin farkut ja sit vähän arkista hienompi toppi.

Niin no se oli se in-tyyli meilläpäin joskus 10-12 vuotta sitten. En sanonut, että olisin vetämässä moiset vetimet niskaan, sanoin vain että sillon mentiin noilla, eikä taida olla ihan nykytyylin mukaista. Ap

Vierailija
13/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja sinulla olisi nuo kaikki vaihtoehtona pukea päälle. No olipa hyvä kun pidit tallessa, nyt niille tuli taas käyttöä.

No ei ole enää tallessa. Ap

Vierailija
14/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa, sillä olen viimeksi käynyt viihteellä vuosituhannen vaihteessa, jolloin taisin olla pukeutunut mustiin capreihin ja glitter-toppiin, huhhuh. Osaisinkohan edes tanssia, luultavasti en. Vieläkö yökerhoissa soi illan viimeinen hidas?

Vierailija
15/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut/hame/nahkahousut/leggingsit ja juhlava tissitoppi. Tai joku mekko. Siinäpä ne.

Vierailija
16/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä mekko ja korkkarit. 

Vierailija
17/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa! Olen 25v enkä ole käynyt yökerhossa viiteen vuoteen. Mitä sinne nykyään laitetaan päälle? Onko farkut ja t-paita liian arkinen? En taida omistaa baarivaatteita...

Vierailija
18/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa avuliasta porukkaa...

"Laita joku mekko." No toki, mut millainen? Mekoissa on eroja.

"Laita housut ja toppi." Niissäkin on eroja.

Vedetäänkö kotelomekolla, pitsimekolla, maximekossa? Kynähame, vekkihame, fakkuhame? Legginsit, jegginsit, boot cut -farkut, skinny jeansit?

Vierailija
19/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa avuliasta porukkaa...

"Laita joku mekko." No toki, mut millainen? Mekoissa on eroja.

"Laita housut ja toppi." Niissäkin on eroja.

Vedetäänkö kotelomekolla, pitsimekolla, maximekossa? Kynähame, vekkihame, fakkuhame? Legginsit, jegginsit, boot cut -farkut, skinny jeansit?

Miksi teet asiasta niin vaikean? Pukeudu kuten itse haluat.

Vierailija
20/29 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ootko menossa fancyyn paikkaan joka täynnä jotain vapaalla olevia pankkiireita, johonkin hipsterimestaan, hämyiselle klubille, istuskelupaikkaan, teknoluolaan, drinkki- tai viinibaariin, räppiklubille, Amarilloon ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän