Miksi jotkut pitävät Audia hienona autona?
Eihän se ole edes mitenkään kallis. Varmasti ihan kelvollinen kuten Skodakin - ihan normaali perheauto.
Kommentit (52)
Skoda on arkisen näköinen edestä ja takaa. Volvon samaa kastia.
Audi on tyylikäs ja loistava ajaa :)
Onhan se viimeistelytaso parempaa kuin Skodassa... Auton voi myös todellakin tilata hyvinkin mieleisenään, eikä tarvitse arpoa surkeasti valituista varustepaketeista. Mutta se on toki mielipidekysymys mitä arvostaa ja haluaako ostaa uuden vai käytetyn auton ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Sama korihan niissä on molemmissa. Molemmat utilitäärisiä perheautoja. Varaosat kummassakin kalliita (ja samoja) ja niitä tarvitaan usein.
Eiköhän nuo ole makuasioita. Minuakaan ei Audin muotoilu hirveästi sytytä, vähän perus-tylsän näköinen sämpylä, mutta laadukkaita ja hyviä ajaa toki ovat. Ja eihän joku perus A3/A4 toki kallis ole, mutta löytyyhän sieltä toki sitten kaikkea herkkua mallisarjan yläpäästä kuten RS5, S8, R8...
Ei kai kukaan osta Audia jos samalla rahalla saa Toyotan?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei osta autoa pelkän hinnan perusteella. Minun mieheni ei edes mahdu ajamaan kunnolla noita japanilaisia. Audissa ja muutamassa muussa saa penkin tarpeeksi taakse ja vielä jatkeen pitkille jaloille, joka on aivan ehdoton kuulemma. Meillä valinta kohdistui Audiin kun sen sai juuri niillä varusteilla kun haluttiinkin, miksi maksaa jostain turhasta tai liian vähästä?
Audi on feminiininen auto.
BMW on maskuliininen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ymmärtäisin Audin oston jos sen hinta olisi vaikkapa 5000-7000€ halvempi kuin Toyotan. Toyota on kuitenkin teknisesti todella paljon kehittyneempi kuin Audi.
Vierailija kirjoitti:
Audi on feminiininen auto.
BMW on maskuliininen.
Bemareita ostaa vain heikolla itsetunnolla olevat ihmiset.
Audi on hyvä auto ja mukava ajettava. Hieno auto se ei ole. Mersu on hieno auto.
T. Audi-mies
Onko totta, että Audi sai alkunsa kun alettiin kasata autoja Mersun ja Bemarin tehtaiden ylijäämäosista?
Vierailija kirjoitti:
Audi on hyvä auto ja mukava ajettava. Hieno auto se ei ole. Mersu on hieno auto.
T. Audi-mies
Perheellisen ihmisen auto.
BMW-kuskit on lähes aina sarjaa "mikkihiiri".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ymmärtäisin Audin oston jos sen hinta olisi vaikkapa 5000-7000€ halvempi kuin Toyotan. Toyota on kuitenkin teknisesti todella paljon kehittyneempi kuin Audi.
En allekirjoita entisenä Toyotan omistajana. Takaisinkutsuja on tullut aivan liikaa, jotta koko merkkiä voisi ottaa edes tosissaan enää. Milloin on ikkunanavausmekanismi ollut vaarassa polttaa auton tai ratti voinut irrota ja koko kojelauta jouduttu irrottamaan sen takia (ja jonka takia se alkoi natista, eikä asian korjaamista edes saanut ilmaiseksi).
Lainaa Audi on laidan hintaluokkaa jos ostaa vanhan audin. Mun miehen Audi S7 maksoi ihan kohtalaisesti, itse olen enemmän SUV-naisia joten en ymmärtänyt miksi laittaa niin paljon rahaa "pikkuautoon" vaikka heppoja tietty enemmän kun mun xc90:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama korihan niissä on molemmissa. Molemmat utilitäärisiä perheautoja. Varaosat kummassakin kalliita (ja samoja) ja niitä tarvitaan usein.
Eipä nuo nyt kovin kalliita osiltaan ole. Eikä kyllä ole samat osat, esim B-platformin Audi A4 ja Skoda Superb, käytännössä mitkään osat eivät käy ristiin ihan jotain perus-laakereita lukuunottamatta. Itse asiassa A4 vs. Superb varaosavertailussa A4 on monin paikoin halvempikin kuin serkkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä keksi Toyotassa mitään teknisesti kehittynyttä, hybriditekniikkaa lukuunottamatta. Ehkä haluaisit täsmentää mitä tarkoitat?
Ei niitä kukaan hienona pidä. Työsuhdeautoa ok.
Vierailija kirjoitti:
Lainaa Audi on laidan hintaluokkaa jos ostaa vanhan audin. Mun miehen Audi S7 maksoi ihan kohtalaisesti, itse olen enemmän SUV-naisia joten en ymmärtänyt miksi laittaa niin paljon rahaa "pikkuautoon" vaikka heppoja tietty enemmän kun mun xc90:ssä.
Jaa autocorrect taas iskeny, "varmaan Audi on Skodan hintaluokkaa" piti kirjoittaa.
Miksi mun volkkarissa on niin paljon osia, joissa lukee "audi" tai niissä on ne olympiarenkaat rivissä?