Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tele Finland, Tiiriön Citymarket, Hml

Vierailija
22.12.2016 |

Annoin jo kerran aiemmin palautetta Tele Finlandin myyjistä Citymarket Tiiriön, Hml oven suussa. Myyjät hyökkäävät kimppuun kysyen onko teillä plussakorttia?
Tänään tämä myyjä oli hyvin ylimielinen. Ei tuntunut olevan kuullutkaan kauppiaan antamista huomautuksista. Mutta ivallisesti lupasi muistaa minut vastaisuudessa. En taida enää kehdata tuohon kauppaan mennäkkään.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää ne käsien hoitajat vai suolaajat. Lopetin Goodmannissa käynnin kun hyppivät silmille.

Ei ne ole siellä enää.

Luojan kiitos. Olivat niin ärsyttäviä kun juoksivat perässä.

Vierailija
22/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikottain tuolla tulee käytyä, enkä ole ikinä ollut noiden kanssa puheissa. Hyökkääkö ne kimppuun jos lähtee siitä ovelta heti vasemmalle Tele Finlandin tiskin ohi?

Menen aina siitä infon kohdalta porteista sisään. Siinä ne kyttää vasemmalla ja usein tulevat kiinni vaikka kuinka yrittää katsoa vaan eteenpäin.

Annoin jälleen palautetta kauppaan ja vastasivatkin jo. Lähettävät palautteeni eteenpäin Tele Finlandille. En ole kyllä antanut lupaa lähettää ainakaan nimellisiä palautteitani.

Eli häirintä tulee jatkumaan. Olisin odottanut jo, että irtisanovat vuokrasopimuksen ko firman kanssa. Kyseisessä rakennuksessa on kyllä tyhjiä liiketiloja Tele Findlandillekin. Minä haluaisin käydä k-kaupassa ihan ruokaostoksilla.

Siitä infon viereisistä porteista minäkin menen ja jatkan käytävää suoraan eteenpäin, eikä ole tosiaan koskaan ollut häiriötä. Ehkä olen sitten niin persaukisen näköinen, ettei kannata edes yrittää :D

😀Ovat minutkin kaupan taholta katsoneet niin mitättömäksi asiakkaaksi että valitukseni menee kuuroille korville. Kai ne katsoo plussapisteeni ennen kuin ryhtyvät toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaiskohan tässä vielä tuohon kyseiseen kauppaan. Tarvitsisi muutamat asiat vielä hakea 😰

Vierailija
26/31 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan mennessäni tie oli vapaa 😅. Takaisin tullessa näin, että Tele Finlandin myyntitykki oli jo pysäyttänyt seuraavan uhrin. Ja aivan keskellä porttia mistä ihmiset kävelee sisään. Onko pakko vaihtaa kauppaa? En kaipaa mitään Vitun Puhelinmyyjää ruokaostoksillani.

Vierailija
27/31 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen jouduin Hml Citymarketissa Telefindlandin myyjien hyökkäyksen kohteeksi.

Ei auta muu kun vaihtaa kauppaa. Kaksi kertaa olen valittanut kauppiaalle mutta ei mitään vaikutusta.

Paljonkohan Citymarket oikeesti hyötyy tuosta diilistä?

Vierailija
29/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko noille puhelinmyyjille hakea lähestymiskieltoa? Tunkevat liian lähelle. Urkkivat onko sinulla plussakorttia. Eikö se ole yksityisasia?

Vierailija
30/31 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Telefinland ja Sonera on Telia. Samat veemäiset myyjät hyökkäilee ihmisten päälle.

Antakaa palautetta plussa@kesko.fi. Meillä on oikeus käydä K-kaupassa häiriintymättä.

Vierailija
31/31 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin suhtautua myönteisesti työtään tekeviin ihmisiin, mutta näiden liittymätyrkyttäjien kohdalla en siihen pysty. Jää itselle paska olo, kun noille tulee aina ärsyyntyneenä tiuskaistua ikävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan