Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun siivous ei nyt suju

Vierailija
22.12.2016 |

Mies ramppaa sohvan ja keittiön väliä ja poika jumppaa eteisessä. Voihan vee.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan. Kuumeinen ja korvakipuinen 10kk hereillä ollessaan itkee ja tahtoo olla sylissä ja alkaa mahdoton huuto jos lähden pois vierestä ja nyt kun se lopulta nukkuu niin en mä mitään imurointia saa tehtyä ja koska se nukahti olohuoneen sohvalle en voi sielläkään järjestellä ettei se herää. Nukkui yölläkin tosi huonosti. Sain tiskit ja pyykit koneisiin ja nyt juon sit teetä koneella, kun muuta ei voi. Ehkä mä huomenna saan sit siivottua, kun miehellä on jo huominen vapaata ja voi hoitaa lasta.

Vierailija
2/10 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan. Kuumeinen ja korvakipuinen 10kk hereillä ollessaan itkee ja tahtoo olla sylissä ja alkaa mahdoton huuto jos lähden pois vierestä ja nyt kun se lopulta nukkuu niin en mä mitään imurointia saa tehtyä ja koska se nukahti olohuoneen sohvalle en voi sielläkään järjestellä ettei se herää. Nukkui yölläkin tosi huonosti. Sain tiskit ja pyykit koneisiin ja nyt juon sit teetä koneella, kun muuta ei voi. Ehkä mä huomenna saan sit siivottua, kun miehellä on jo huominen vapaata ja voi hoitaa lasta.

Oi voi. Mä taisin rutista taas turhasta. Tsemppiä teille. T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi voi. Mä taisin rutista taas turhasta. Tsemppiä teille. T:ap

Kaikilla on omat ärsytyksensä. Ja kyllä tää meilläkin tästä lähtee sujuun, lapsi on jo pirteempi kuin eilen, eli voiton puolella toivottavasti. :)

-1

Vierailija
4/10 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suju minullakaan, vaikka paljon on vielä tekemistä. Lonin vaan 😔

Vierailija
5/10 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieki just kaivois imurin esille mut sit poika päättiki et hän tahtoo nukkua päiväunet just nyt. Sen verran herkkäuninen ettei kestä tehä muutako istua peukalo pyllyssä ku se nukkuu.  Taapero siis kyseessä.

Vierailija
6/10 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks teiniä vetelehtii minkä kerkiää ja kuopus ottaa niistä mallia. Sitten kysellään että koska sitä ja voiko tätä? Jos mainitset, että jos kaikki tekis jotain tän siivousasian eteen niin olis jo valmista. Sitten tulee miljoona selitystä miksi ei pysty. Mä en tee enää yhtään mitään muuta kuin pesen vaan vessan ja vaihdan kissanhiekat. Jos kerta muutkin saa laiskotellla niin miksen minäkin. Jääköön lahjan paketoimatta, jääköön osa lahjoista kauppaan, alan keksiä selityksiä miksi pystynyt...

Vierailija
7/10 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaks teiniä vetelehtii minkä kerkiää ja kuopus ottaa niistä mallia. Sitten kysellään että koska sitä ja voiko tätä? Jos mainitset, että jos kaikki tekis jotain tän siivousasian eteen niin olis jo valmista. Sitten tulee miljoona selitystä miksi ei pysty. Mä en tee enää yhtään mitään muuta kuin pesen vaan vessan ja vaihdan kissanhiekat. Jos kerta muutkin saa laiskotellla niin miksen minäkin. Jääköön lahjan paketoimatta, jääköön osa lahjoista kauppaan, alan keksiä selityksiä miksi pystynyt...

Minä olisin jo karjaissut moiset vetelät siivoamaan. Tarjoisin toki vaihtoehdon, juoskaa perkele nopeammin kuin minä. Omat nuoret ja niiden kaverit tietää ettei kannata ärsyttää. Olen heitellyt takit, kengät jne pihalle ja porukkaa perään ulos. Huomautin niin monta kertaa käytöksestä että paloi hermot.

Yksi inisi ettet voi tehdä noin kun talutin ulos. Sanoin että aivan varmasti voin. Soitti sen vanhemmat ja puhelu päättyi ymmärrykseen että nuorisolle saa näyttää rajat ja talon tavat. En minä ketään lyönyt, vähän vain autoin ovesta ulos.

Vierailija
8/10 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpas siivottua, kun mies lähti kauppaan ja poika lopetti käsillä kävelyn. En siis kaivannut miesväeltä apua, vaan halusin ne pois jaloistani. Siivous tsemppejä kaikille. T:ap

Vierailija
9/10 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin jo karjaissut moiset vetelät siivoamaan. Tarjoisin toki vaihtoehdon, juoskaa perkele nopeammin kuin minä. Omat nuoret ja niiden kaverit tietää ettei kannata ärsyttää. Olen heitellyt takit, kengät jne pihalle ja porukkaa perään ulos. Huomautin niin monta kertaa käytöksestä että paloi hermot.

Yksi inisi ettet voi tehdä noin kun talutin ulos. Sanoin että aivan varmasti voin. Soitti sen vanhemmat ja puhelu päättyi ymmärrykseen että nuorisolle saa näyttää rajat ja talon tavat. En minä ketään lyönyt, vähän vain autoin ovesta ulos.

Kiitos tästä mielikuvasta:)

Vierailija
10/10 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suju minunkaan siivous, ei ole sujunut kyllä aiemminkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän