Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan tasokas ja kiva nainen, ja sitten rakkaudessa kävi näin... :(

Vierailija
22.12.2016 |

Olen kolmekymppinen ihan edustava ja mukava nainen. Vientiä on ollut, mutta olen viettänyt vuosia ulkomailla ja taidan olla vähän huono ihastumaan joten sinkkuna olen ollut. Kunnes sitten. Tapasin hieman nuoremman miehen, joka ihastui päätä pahkaa ja sai minut rakastumaan. Viestittelimme tiiviisti sen puoli vuotta minkä vielä olin toisessa maassa. Tutustuimme todella syvällisesti, hän tuntui niin samanlaiselta yksinäiseltä sudelta kuin minä. Jaoimme kaikki asiamme. Rakastuin korviani myöten.

Kun palasin Suomeen ja meillä oli lopultakin aikaa olla kunnolla yhdessä, mies muuttuikin vaisuksi ja etäiseksi. Häntä kuulemma jännitti että menettääkin minut ja ties mitä muuta. Vakuuttelin tunteideni aitoutta, mutta homma oli nihkeää. Vuoden sinnittelimme on off -suhteessa kunnes oli pakko myöntää että hän ei vain halua minua oikeasti. Ja nyt sitten hän on palannut pyörittämään naisrinkiä, joista avoimesti myöntää haluavansa vain seksiä.

Tuntuu ihan hirveältä että kun viimeinkin rakastun ja olen valmis sitoutumaan, niin täydellisen sopivalta tuntuva mies valitseekin sitten mieluummin tunteettomat panosuhteet. Minulle vakuutteli toivovansa pysyvää oikeaa parisuhdetta. Ihan karsea olo. :(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellasta se on, kyllä sitä sattuu "tasokkaillekin".

Vierailija
2/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsit ilmiöön nimeltä sitoutumiskammo.

Vierailija
4/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no ehkä otan nämä asiat vähän vakavasti. Olen vanhanaikainen nainen, olen mieluummin yksin kuin kenen kanssa tahansa. Ja irtosuhteita en voi kuvitellakaan. Olin niin tosissani. Hölmö kai olen.:( ap

Vierailija
5/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou nou.

Huonoa tuuria, mutta eiköhän se oikea kuitenkin vielä löydy.

Yritä karistaa tuo ikävä muisto mielestäsi ja säilyttää toivo että se joku vielä löytyy.

Uskalla rakastaa vaikka joskus rakkaudessa joutuu vähän pettymään myös ne vähän tasokkaammat niin naiset kuin miehetkin. .. se vaan on elämää.

Tsemppiä tulevaan + hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta jo etukäteen 👍

Vierailija
6/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä sitä omaa tasokkuuttani tässä tarkoittanut alleviivata. Kuvittelin vain että aidon ihastuneelta vaikuttava mies olisi mielellään kanssani parisuhteessa. Ap

Vierailija
7/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palannut pyörittämään naisrinkiä? Tämä on varmaan provo tai sitten olet vähän yksinkertainen. Mitä odotit.

Vierailija
8/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palannut pyörittämään naisrinkiä? Tämä on varmaan provo tai sitten olet vähän yksinkertainen. Mitä odotit.

No oliskin provo. Kuvittelin että nuoruuden villit vuodet ois olleet taaksejäänyttä elämää. Tiesin kyllä että on viettänyt sinkkuelämää ennen kuin tutustuimme. Ap

Vierailija
9/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasokas, panorinki, tunteettomat panosuhteet => aloittaja on mies ja kyseessä on klassinen lassukoiden varoitusteksti, jonka sanoma on, ettei naisen pitäisi kuvitella pystyvänsä sitouttamaan tasokasta miestä.

Vierailija
10/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se klassinen tarina naisesta joka etsi täydellistä miestä ja kun lopulta löysi sellaisen niin se mieskin etsi täydellistä naista.

Vierailija
11/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nainen olen ja sydän särkyneenä kirjoitan täällä. Kyseessä ei ole mikään yleisesti täydellinen mies, vaan kuvittelin että minulle täydellinen. En ole etsinyt täydellistä miestä, parisuhde ei ole minulle päämäärä tai itseisarvo. Tapasin ihmisen jonka kanssa kaikki loksahti kohdalleen, tai siltä se alkuun vaikutti. Ja ikävä kyllä vaikka mies ei ole mikään komistus vaan vatsakas ja ujo, niin jollain ilveellä hän silti halutessaan saa naisia -siihen karismaan kai minäkin sitten lankesin. :( ap

Vierailija
12/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap. Mies antoi viestittelyllään vähän väärän kuvan, mutta olikin sitten tosipaikan tullen henkisesti kakara. Itsekin olen aikani nuorempia miehiä pokaillut ja todennut, ettei siitä tule mitään, sitoutumiskammoisia vätyksiä suurin osa - ja ne harvat poikkeukset on jo varattu.

Sinun kannattaa hieman laskea rimaa tuossa, että miehen pitäisi alusta alkaen olla täysillä mukana. Pyri myös enempi tutustumaan kasvokkain kuin viestittelemällä niin kumpikin saa toisesta todellisemman kuvan.

Itse tutustuin mieheeni niin, että iskin hänet baarista ajatuksenani yhden yön pano. Mies pyysi seuraavana päivänä treffeille ja muutti pian luokseni. Oltu nyt 3 vuotta onnellisesti yhdessä.

Ei tämä toki kaikkien kohdalla näin toimi ja kyllä minunkin kohdallani moni mies juoksi suorasukaisuuttani pakoon - pääsimpähän nopeammin eroon niistä, jotka häipyvät heti saatuaan, mitä haluavat ja löysin sen oikeasti sitoutumiskykyisen ja aidon kumppanin.

Nähdäkseni naiset etenevät usein liian hitaasti suhteissa, ennen kuin etenevät seksiin saakka (en nyt tiedä, oliko teidän kohdallanne näin), mutta kyllä ainakin itse koen hyvän kumppanin löytyneen helpommin, kun ei ole tuhlannut aikaa mihinkään seksittömään alkudeittailuun - moni mieshän pyörii noissa kuvioissa vain pillua saadakseen vailla aikomustakaan sitoutua.

Ja en minäkään nyt olisi halunnut sitoutua mieheen, jonka kanssa seksi ei toimisi. Toki muutkin asiat, kuten yhteiset tulevaisuuden toiveet, merkkaavat paljon.

Vierailija
13/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies.

Vierailija
14/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies osaa niksit.

Vierailija
15/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen voi tietää että kyseessä on pelimies, jos puoli vuotta soitellaan ja viestitään päivin öin ja kerran kuussa suunnilleen tavattiinkin ja toinen vakuuttaa ihastustaan ja maalailee ihania tulevaisuuden kuvia. Ihan normaalilta suhteen alulta se tuntui eikä miltään pelimiehen leikiltä. Ja ihan tavallinen epävarmakin mies vikoineen, ei mikään pelimiehen perikuva. Jos niin luotettavalta ja normaalilta vaikutranut tyyppi oli pelimies niin miten tässä voi enää keneenkään luottaa? :( ap

Vierailija
16/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ja rumahkot miehet pahimpia pettäjiä ja naistenvihaajia. Koska katkeruus.

Vierailija
17/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no ehkä otan nämä asiat vähän vakavasti. Olen vanhanaikainen nainen, olen mieluummin yksin kuin kenen kanssa tahansa. Ja irtosuhteita en voi kuvitellakaan. Olin niin tosissani. Hölmö kai olen.:( ap

Juu ja ei.

Hölmö olet siksi, että ilmeisesti tiesit miehen aiemmasta "panoringistä", mutta silti ajattelit, että hänestä saa pysyvän, uskollisen kumppanin. Seksuaalinen käyttäytyminen ei noin vain muutu, mihinkäs pantteri pilkuistaan.

Et ole hölmö haikaillessasi "vanhanaikaisesta" liitosta, jossa siotudumme toisiimme, kunnes kuolema erottaa.

Tähän kykenee todennäköisemmin mies, joka ei harrasta pelkkiä seksisuhteita.

Tämmöisiä on vielä olemassa, usko pois!

Vierailija
18/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja ei.

Hölmö olet siksi, että ilmeisesti tiesit miehen aiemmasta "panoringistä", mutta silti ajattelit, että hänestä saa pysyvän, uskollisen kumppanin. Seksuaalinen käyttäytyminen ei noin vain muutu, mihinkäs pantteri pilkuistaan.

Et ole hölmö haikaillessasi "vanhanaikaisesta" liitosta, jossa siotudumme toisiimme, kunnes kuolema erottaa.

Tähän kykenee todennäköisemmin mies, joka ei harrasta pelkkiä seksisuhteita.

Tämmöisiä on vielä olemassa, usko pois!

Kyllähän se minua mietitytti ja ahdistikin, mutta kun olen niin kummallinen ja vanhanaikainen niin yritin olla avarakatseinen ja ajatella että kyllä kai monen mielestä sinkkuvuosiin kuuluu vilkaskin seksielämä, että on sitten ehtinyt kerätä niitä kokemuksiakin. Olisi vaan pitänyt luottaa siihen huonoon tunteeseen. Ap

Vierailija
19/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tunteesi läpi, pura ne auki. Yritä olla onnellinen siitä, että ette ehtineet suhteestanne enää yhtään tuosta pidemmälle. Minä ainakin huokaisisin jo helpotuksesta, kun ohi on. Jämpti ote asioihin.

Vierailija
20/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan tavallinen mies pyörittää naisrinkiä.