Mitä kodinkoneita teillä on, mutta niitä ei kukaan käytä?
Tuli mieleen siitä kun kaveri kertoi, että kuivausrumpu on tyhjänpanttina.
Kommentit (28)
Jäätelökone, pari kertaa käytetty. Kuullosti kivalta tehdä itse jäätelöä joten äitini osti sitten sellaisen meille joululahjaksi. Pitäisi laittaa paikalliseen roskalavaryhmään, jos joku muu haluaisi kokeilla. Nyt vie vain tilaa kaapissa.
Blenderi, hiustekuivain, raclette-grilli ja leipägrilli. Pitäisi kyllä hävittää. Air Fryer oli ja aika turha hanke meillä, en totu siihen.
Vohveligrilli, kapselikeitin, suoristusharja. Näitä käytetty parin vuoden sisällä nolla kertaa
Moccamaster oli turha, saatiin eteenpäin. Kaikki muut käytössä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nespresso -kapselikone. Oli kovassa käytössä muutaman kuukauden kunnes piti tehdä kalkinpoisto. Käytettiin Nespresson omaa ainetta jonka hajut jotenkin jämähtivät koneeseen. Nyt kaikki mitä sen jälkeen koneesta ulos tulee, haisee imelän sitrusmaiselle. Oletattavastihan se aine jotain myrkkyä on niin eipä kiinnosta enää käytellä.
Teittehän tuon ohjeen mukaan? Kalkinpoiston jälkeen pitää muistaakseni vetää kuumat vedet kolmesti koneen läpi. Itse teen 1-2 kertaa vielä sen päälle. Ei ole ikinä ollut mitään hajuja/makuja jäänyt koneeseen ja oon tykännyt älyttömästi meidän kapselikoneesta.
Moccamasteri on sen sijaan ollut nyt 3vuotta käyttämättömänä, hassua kuinka ei olisi ennen voinut ajatella tähän päätyvän.
Ei tarvitse kuin yksi säiliöllinen. Ei ole mulla jäänyt mitään makuja, 7v on toi kone ollut ja säännöllisesti puhdistan tuolla heidän omalla aineella. Joko aineessa on ollut joku vika tai sitten teidän vedessä tai toki keitinkin voi olla viallinen eikä lämmitä vettä riittävän kuumaksi. Veisin laitteen myymälään katsottavaksi.
Kaikki muut on käytössä mutta pizzakivi (ei siis kodinkone mutta anyway) tuntui hankalalta käyttää. Olen kuitenkin päättänyt antaa vielä toisen mahdollisuuden
Paa ristretto.fi palstalle myyntiin. Tuo on hyvä no-nonsense laitteisto kelle tahansa aloittelevalle ei-hifistille mutta espressoon vakavasti suhtautuvalle.