Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kodinkoneita teillä on, mutta niitä ei kukaan käytä?

Vierailija
22.12.2016 |

Tuli mieleen siitä kun kaveri kertoi, että kuivausrumpu on tyhjänpanttina.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Rancilion espressovehkeet, keitin mylly ja kahvinpaahdin, pavut helvetin kalliita vihreinäkin eikä niitä saa kuin ulkomailta, joo joo on kotimaassakin mutta järjettömän hintaisia.

Paa ristretto.fi palstalle myyntiin. Tuo on hyvä no-nonsense laitteisto kelle tahansa aloittelevalle ei-hifistille mutta espressoon vakavasti suhtautuvalle. 

Vierailija
22/28 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelökone, pari kertaa käytetty. Kuullosti kivalta tehdä itse jäätelöä joten äitini osti sitten sellaisen meille joululahjaksi. Pitäisi laittaa paikalliseen roskalavaryhmään, jos joku muu haluaisi kokeilla. Nyt vie vain tilaa kaapissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolen laskeuman kohottaja.

Vierailija
24/28 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blenderi, hiustekuivain, raclette-grilli ja leipägrilli. Pitäisi kyllä hävittää. Air Fryer oli ja aika turha hanke meillä, en totu siihen.

Vierailija
25/28 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vohveligrilli, kapselikeitin, suoristusharja. Näitä käytetty parin vuoden sisällä nolla kertaa

Vierailija
26/28 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moccamaster oli turha, saatiin eteenpäin. Kaikki muut käytössä.

Vierailija
27/28 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Nespresso -kapselikone. Oli kovassa käytössä muutaman kuukauden kunnes piti tehdä kalkinpoisto. Käytettiin Nespresson omaa ainetta jonka hajut jotenkin jämähtivät koneeseen. Nyt kaikki mitä sen jälkeen koneesta ulos tulee, haisee imelän sitrusmaiselle. Oletattavastihan se aine jotain myrkkyä on niin eipä kiinnosta enää käytellä.

Teittehän tuon ohjeen mukaan? Kalkinpoiston jälkeen pitää muistaakseni vetää kuumat vedet kolmesti koneen läpi. Itse teen 1-2 kertaa vielä sen päälle. Ei ole ikinä ollut mitään hajuja/makuja jäänyt koneeseen ja oon tykännyt älyttömästi meidän kapselikoneesta.

Moccamasteri on sen sijaan ollut nyt 3vuotta käyttämättömänä, hassua kuinka ei olisi ennen voinut ajatella tähän päätyvän.

Ei tarvitse kuin yksi säiliöllinen. Ei ole mulla jäänyt mitään makuja, 7v on toi kone ollut ja säännöllisesti puhdistan tuolla heidän omalla aineella. Joko aineessa on ollut joku vika tai sitten teidän vedessä tai toki keitinkin voi olla viallinen eikä lämmitä vettä riittävän kuumaksi. Veisin laitteen myymälään katsottavaksi.

Vierailija
28/28 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut on käytössä mutta pizzakivi (ei siis kodinkone mutta anyway) tuntui hankalalta käyttää. Olen kuitenkin päättänyt antaa vielä toisen mahdollisuuden