olin sairaalassa. kun pelkäsin tapavani itseni. mulla on vakava masennus.
Yksi potilas kettuili mun sairaudesta mulle. Sano että rankametässä se masennus lähtee. Ja toisena päivänä taas että juokse niin tervehdyt. Kyllä ketutti. Vaikka ei tuomosista tarvis pillastua.
Kommentit (7)
Missä sairaalassa on noin ymmärtämättömiä potilaita? Oletko tavallisella vuodeosastolla? Eihän tuosta ole kuin haittaa. Parempi olisi päästä psykiatriselle, jossa muut potilaat osaavat ymmärtää muidenkin sairauksia. Ihmiset, jotka eivät ole kokeneet vakavaa masennusta harvoin ovat empaattisia sen suhteen.
... Kun kaikilla muilla on aina niin helppoa, paitsi mulla...
Vierailija kirjoitti:
... Kun kaikilla muilla on aina niin helppoa, paitsi mulla...
En ajattele noin. Ap
Tuo toinen potilas ei ymmärrä mikä masennus on. Jätä hänen sanomiset omaan arvoonsa.
Hoida itsesi kuntoon. Toivottavasti saat nukuttua.
Ulkoile voinnin mukaan, tee asioita, joista saat iloa,
syö terveellistä, ravintorikasta ruokaa.
Vältä sokeria, valkojauhotuotteita ja huonoja teollisesti prosessoituja rasvoja.
Suosi kylmäpuristettuja öljyjä, avokadoa, manteleita, siemeniä, pähkinöitä, voita ja kookosöljyä (ei kookosrasvaa).
Kasvikset ovat myös todella tärkeitä :)
Tsemppiä ja hyvää joulun aikaa 💛
Vierailija kirjoitti:
Missä sairaalassa on noin ymmärtämättömiä potilaita? Oletko tavallisella vuodeosastolla? Eihän tuosta ole kuin haittaa. Parempi olisi päästä psykiatriselle, jossa muut potilaat osaavat ymmärtää muidenkin sairauksia. Ihmiset, jotka eivät ole kokeneet vakavaa masennusta harvoin ovat empaattisia sen suhteen.
Joo laittavat minut nykyisin tk vuodeosastolle. Kunta vissiin säästää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo toinen potilas ei ymmärrä mikä masennus on. Jätä hänen sanomiset omaan arvoonsa.
Hoida itsesi kuntoon. Toivottavasti saat nukuttua.
Ulkoile voinnin mukaan, tee asioita, joista saat iloa,
syö terveellistä, ravintorikasta ruokaa.
Vältä sokeria, valkojauhotuotteita ja huonoja teollisesti prosessoituja rasvoja.
Suosi kylmäpuristettuja öljyjä, avokadoa, manteleita, siemeniä, pähkinöitä, voita ja kookosöljyä (ei kookosrasvaa).
Kasvikset ovat myös todella tärkeitä :)Tsemppiä ja hyvää joulun aikaa 💛
Kiitos! Kuten myös sinne! Ap
Oikeassa olivat. Sinä käperryt itseesi ja uhkaat riistäväsi henkesi, samanaikaisesti kun muut kamppailevat fyysisten sairauksien otteessa tai kriisialueilla eloonjäämisestä. Mikä sulla oikeasti on niin ylitsepääsemätöntä? Lääkitys tasaa kuohut ja terapia avaa solmut.