Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko palstalla aseksuaaleja?

Aseksuaaliko(?)
21.12.2016 |

Onko täällä ketään, joita ei kiinnosta seksi yhtään, eli aseksuaaleja? Oletteko myös aromantikkoja? Miten saitte selville oman aseksuaalisuutenne? Itse olen n. 20 -vuotias nainen, jota ei kiinnosta seksi yhtään. Olen kerran harrastanut, mutta kerta oli aivan kamalaa, enkä halua enää kertaakaan kokea mitään vastaavaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Joskus olen aseksuaalisempi ja aromantikompi joskus vähemmän, mutta pääasiassa kuitenkin enemmän aseksuaali ja aromantikko. :)

Vierailija
2/4 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa kirjoitin toiseen ketjuun.

Olen aseksuaali ja aromantikko (ihana tuo jälkimmäinen sana, tulee ekana ihan jotain muuta mieleen kuin antiromantikko :D). Aina olen tiennyt ettei kyseiset asiat kiinnosta, nimi niille löytyi jokunen vuosi sitten.

Tämähän ei välttämättä ole mikään pysyvä tila, mutta toistaiseksi ei ole yksikään mies tai nainen onnistunut herättämään sellaisia tunteita.

Lapsuudella voi olla vaikutuksensa asiaan, en kamalasti saanut rakkautta ja huolenpitoa vanhemmiltani, ihan pienenä ehkä, mutta mitä vanhemmaksi tulin sitä kylmemmäksi vanhemmat muuttuivat minua kohtaan, eikä ole maailma muutenkaan erityisen hyvin kohdellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aseksuaali, mutta heteroromantikko. Koska miehissä ei kuitenkaan tunnu esiintyvän aseksuaaleja niin paljoa kuin naisissa, niin olen jo tyytynyt ikuiseen sinkun rooliini, vaikka kumppania haluaisinkin.

n29

Vierailija
4/4 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani panromanttinen ace, vaikkakin neitsyt.