Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään muuta jonka mielestä joka paikassa soitettava musiikki on p@@@@

Vierailija
21.12.2016 |

Kaikki mikä radiossa soi, oli kanava mikä tahansa, ni täyttä kuraa! Samoin mitä telkkarissa soi mainoksissa/ohjelmissa yms. Omasta mielestä on jotenkin hemmetin tyhmää kuunnella tätä ns. mainstreamiä jota kaikki kuuntelee sekä artisteista on helvetin iso osa jenkeissä liukuhihnalta tuotettua shaibee. Myös kielikin tuntuu monesti rajottuvan suomeen ja englantiin, jotkut tosin haluavat ymmärtää mitä siinä lauletaan, mutta minulle tuo on aivan sama vaikka laulussa kerrotaan porojen panemisesta hollanniksi, jos se kuulostaa hyvältä. Suomestakin löytyy esim. loistavia räppäreitä, mutta niiden pinnalle saaminen on hirveen vaikeeta kun käressä dominoi niin ihana, mutta lyyrisesti, niin paska cheekki jonka are puottais freestylessa jo ekalla kierroksella. Tykkään eksyä youtubessa kuuntelemaan jotain nimellisiä pikku artisteja, kaivaa soundcloudia ja soitella aivan randomeita soittolistoja spotifysta. Jokainen tietty kuuntelee, mitä tykkää....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottiko?

Vierailija
2/4 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistölle tarjotaan enemmistön pitämää musiikkia, koska enemmistö siitä maksaa. Eikö olekin yksinkertaista? Minä haluan kuunnella 80-luvun yhden hitin ihmeitä ja sitä varten minulla on maksukanava telkkarissa ja spotify. Muut kuunnelkoot mitä haluavat muistaen, että musiikin hyvyydestä ei ole absoluuttista totuutta vaan se on henkilökohtainen kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyyhkyn. Se populaarimusiikki on vaan kevyttä ja neutraalia kuunneltavaa, josta suurimmalla osalla ei ole mielipidettä suuntaan tai toiseen. Siksi sitä soitetaan.

Vierailija
4/4 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se teini-ikä tuollaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi