Elokuvia joita katsoessa vain miehet itkee
Hacksaw Ridge on sellainen elokuva jossa miehet itkee, mutta naiset ei tajua että mitäs tuossa nyt muka oli. Se käsittelee miehistä kunniaa koskettavalla tavalla, joka puhuttelee miehen sisintä. Naisia ei itketä, koska siinä ei ole yhtään kuollutta koiraa tai kärsivää naista.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
MIEHET eivät itke elokuvien takia. Rimppakinttuhintit voivat itkeä naisten kansssa.
Kyllä tosimiehet itkee, mutta vain miehekkäistä aiheista, kuten kunnia, miesten välinen toveruus, velvollisuus, isänmaa.
Kummisetä. Varsinkin humalassa alkaa aina kyyneleet valua sitä katsoessa.
Useammalta miespuoliselta kaverilta olen kuullut, että Terminator 2:en loppu saa miehet itkemään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIEHET eivät itke elokuvien takia. Rimppakinttuhintit voivat itkeä naisten kansssa.
Kyllä tosimiehet itkee, mutta vain miehekkäistä aiheista, kuten kunnia, miesten välinen toveruus, velvollisuus, isänmaa.
Jokainen mies itkee, nuolee v*tun ja vetää käteen, mutta harva sen tunnustaa.
Vierailija kirjoitti:
Useammalta miespuoliselta kaverilta olen kuullut, että Terminator 2:en loppu saa miehet itkemään :D
Olen mies ja itkin tuolle lopulle jo poikasena ja itkisin varmasti edelleen jos tuon katsoisin. Siinä vain tulee hyvin esiin miten toisen eteen on valmis vaikka uhraamaan henkensä. Tuossa nyt vain sattuu olemaan robotti ja poikalapsi. miettikääpä uudelleen jos siinä olisi mies ja hänen naisensa, jonka hän voi pelastaa vain kuolemalla itse. voiko mitään miehekkäämpää tekoa olla kuin puolustaa "naistaan" viimeiseen hengenvetoon?