Mies ei vastaa kysymyksiini vaan on hiljaa!
Jos se päättää ettei huvita vastata niin se on vaan hiljaa eikä reagoi kysymykseeni. Joskus toistan jopa 4 kertaa kysymyksen kunnes vaivautuu sanomaan että ei vastaa.
Mitä teen ton kaa? Epäkohteliasta.
Kommentit (45)
Kannattaisi tarjota jouluna "Äityliinin" jouluherkkuja, jotka löysin tältä sivustolta. Kyllä alkaa juttu luistaa:
Äityliini kirjoitti:
Tärkeintä on valmistaa ne laatikot oikein. Kaupan valmislaatikko on oikein hyvää, jos siihen sekoittaa voita suhteessa 1:1. Siis puolet laatikkoa, puolet voita. Sitten löräyttää pinnalle tuhdin annoksen kermaa ja lämmittää kuumassa uunissa noin 25 min.
Tällaista hieman "tuunattua" laatikkoa olen tarjonnut noin 100 grammaa per henkilö eli porkkana-, peruna- ja lanttulaatikkoa yhteensä noin 300 grammaa per ruokailija.
Kinkun sijaan olen tarjonnut possun kassleria, jonka keitän ensin rapeaksi padassa upporasvassa. Sitten haudutan kermakastikkeessa semmoisen 5-6 tuntia. Sekaan sinappia, suolaa ja vähän voita.
Alkuruuaksi tietysti normaalit sillit, lohet ja muut semmoiset.
Ai että, kuulostaa ihan mun eksältä! Toivottavasti ei ole sama tyyppi, muuten suosittelen häipymään heti...:D
kommunikointiongelmiin kaatui koko suhde meilläkin
Tarjosiko sun exä noin rasvaista ruokaa ?
Kyllästynyt vastaamaan turhaan. Todennut siis että turpansa kiinni pitäminen on keskimäärin paras vaihtoehto. Ainoa tapa voittaa on olla pelaamatta...
No ei tunnu nyt miestä kovin asiasi kiinnostavan :) Antaisit olla? Ei kannata juosta pää eeltä seinään
Vierailija kirjoitti:
Minua ahdistaa tämä. Miksi mies ei saa olla parisuhteessa vastaamatta ja hiljaa. Eikö mies saa olla parisuhteessa edes Jouluna hiljaa?
Ei nyt ole joulu.
Parisuhteeseen kuuluu kommunikointi ja vastavuoroinen keskustelu.
Jos on tavallisen oloinen muuten, kehottaisin pikaiseen korvatutkimukseen. Jos on ärtyneen oloinen, kyse on murjotuksesta, siis vallankäytöstä. Sellaiseen ei kauheasti ole parannuskonsteja, koska murjottaja katsoo hoitavansa asiat sivistyneesti kun ei huuda tai paisko tavaroita. Sen sijaan hän jättää toisen yksin miettimään mitä tuli tehtyä väärin ja lopettaa yhteyden siihen asti kunnes hänen mielestään toinen on kärsinyt tarpeeksi hylkäämisestä.
Minun eksälläni tuohon liittyi vielä sellainen, ettei puhunut lapsillekaan, jos murjotti minulle, saati että olisi tehnyt mitään muuta kuin nukkunut tai ollut tietokoneella. Ja jokainen murjotus kesti edellistä pidempään, kuin olisi katsonut kalenterista.
Mutta siis hän koki hoitavansa asiat oikein, koska ei suuttuneena lyönyt tai huutanut, niinkuin ne olisivat olleet ainoat vaihtoehdot.
Vierailija kirjoitti:
Minua ahdistaa tämä. Miksi mies ei saa olla parisuhteessa vastaamatta ja hiljaa. Eikö mies saa olla parisuhteessa edes Jouluna hiljaa?
Miksi ihmeessä olet parisuhteessa??? Suosittelen sinkkuna pysymistä.
Se on oppinut, että jokainen vastaus on väärä. Kokemusta on. Kun pitää turvan kiinni ei ainakaan saa vääristeltyä sanomisia.
Kommunikaation puute on yksi riskitekijä parisuhteen kaatumiselle. Jos toinen sulkeutuu, niin sen seurauksena loppuu kaikki muukin suhteessa, myös makuuhuoneessa. Siksi erityisesti miesten kannattaisi harjoitella syvällistä keskustelua ja tunteidensa analysointia. Monesti miehet olettavat, että nainen osaa lukea heidän ajatuksiaan, vaikka he eivät sanoisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kommunikaation puute on yksi riskitekijä parisuhteen kaatumiselle. Jos toinen sulkeutuu, niin sen seurauksena loppuu kaikki muukin suhteessa, myös makuuhuoneessa. Siksi erityisesti miesten kannattaisi harjoitella syvällistä keskustelua ja tunteidensa analysointia. Monesti miehet olettavat, että nainen osaa lukea heidän ajatuksiaan, vaikka he eivät sanoisi mitään.
Eli toisin sanoen: miehen täytyisi opetella asettamaan ajatuksensa ja sanansa naisen asetusten mukaisiksi. Muuten nainen suuttuu.
"Keitänkö kahvit?"
Mitä h***tiä se minulle kuuluu. Keitä jos haluat.
En vastaa.
"SIellä taitaa alkaa satamaan."
Sama juttu.
"Otatko voileivän?"
Mitä he**tiä. Otan tai en ota.
En vastaa.
Eli kysymykset eivät ole relevantteja.
Tai tarpeeksi älykkäitä.
Jos ei selviä päivästä ilman minun mielipidettä, menköön kuistille puhumaan kissalle.
Kuin minun suustani. Eiku kynästäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet parisuhteessa??? Suosittelen sinkkuna pysymistä.
Minuakin ahdistaa jatkuva pälätys, vaikka olenkin nainen. Töissä joutuu kuuntelemaan jo ihan riittävästi. Tarvitsen paljon omaa tilaa ja omaa rauhaa. Hiljaisuutta. Onneksi mieheni on samanlainen eikä kummallakaan ole tarvetta jaaritella joutavia. Pystymme olemaan tuntikausia puhumatta toisillemme mitään, keskittyen vain omiin juttuihin. Jos on oikeasti jotain asiaa, silloin keskustellaan. Mutta ei puhuta vain siksi, että ei olisi hiljaista.
- eri
Vierailija kirjoitti:
"Keitänkö kahvit?"
Mitä h***tiä se minulle kuuluu. Keitä jos haluat.
En vastaa.
"SIellä taitaa alkaa satamaan."
Sama juttu.
"Otatko voileivän?"
Mitä he**tiä. Otan tai en ota.
En vastaa.
Eli kysymykset eivät ole relevantteja.
Tai tarpeeksi älykkäitä.
Jos ei selviä päivästä ilman minun mielipidettä, menköön kuistille puhumaan kissalle.
"Ollaanko me parisuhteessa?"
Mitä h-ttiä, ollaan tai ei olla, ei ole relevantti kysymys, eikä mun ole mikään pakko sanoa mun mielipidettäni asiaan. En vastaa.
Eikö tämä ole eräänlaista vallankäyttöä?
Olette liian erilaisia. Etsi joku seurallisempi.
Kuulostaa mun exältä, arvaa mikä oli lopputulos? se että minä olin ihan raivona ja mies hipsi salaa ulos asunnosta ja jätti koko perheensä kyllä myös 9vuotiaan lapsen. Kato nää tuppisuu äijät kuvittelee että parosuhde toimii puhumatta, mitään tekemättä,jos ei toimi, pitää akka vaihtaa :D siinä sit on äijällä ihmettelemistä ettei toimi seuraavankaan kanssa :D
Täällä tehdään eroa juuri tuon vuoksi. En voi elää tällaisessa suhteessa
Yksinkertaista: mies ei vain jaksa nalkutusta. Olisit sinäkin hiljaa välillä.