Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitävätkö lesbot todella feminiinisistä naisista vai enemmän maskuliinisesta?

Vierailija
21.12.2016 |

Siis tarkoitan tätä noin keskimäärin. Voisi kuvitella, että lesboja kiinnostaisi nimenomaan ns. "supernaisellinen" nainen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat ihmisiä joten heillä on jokaisella omat mieltymyksensä. Eihän miehetkään tykkää kaikki samanlaisista naisista.

Vierailija
2/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihan lesbosta, ylläri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt tipu tuolilta... kerron sinulle salaisuuden... ne mieltymykset vaihtelee todella paljon ja joillain ei ole ollenkaan mieltymyksiä! Hullua, eikö?

Vierailija
4/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboja ei nimenomaan kiinnosta se supernaisellinen nainen kun ne ymmärtää että se supernaisellisen tekemällä tehty puunaaminen on turhaa teatteria. :)

Vierailija
5/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että vaihtelee paljon. Olen homo. Toinen päivä tykkään twinkseistä, toinen beareista, kolmantena taviksista, neljäntenä kauniista, viidentenä rumista, kuudentena hyvistä ja seitsemäntenä pahoista. Ei ole helppoa.

Vierailija
6/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä piirejä jonkin verran nähneenä sanoisin, että se vaihtelee todella paljon. Olen tavannut paljon lesboja, joilla noilla jutuilla ei ole mitään väliä. Monet queer-naiset (ei-heterot) ovat todella epäpinnallisia. Mä olen transsukupuolinen ja nimenomaan nämä queer-naiset tuntuvat tykkäävän musta, vaikka olen aika rumakin oikeastaan sen lisäksi, että mulla on väärät vehkeet. Se on välillä aika hämmentävää.

Vierailija
7/7 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään keskimääräisiä lesbojen mieltymyksiä kun ei ole edes keskimääräisiä lesboja.