Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei jaksa ainaista viestiettlyä ihmisten kanssa?

Vierailija
21.12.2016 |

Oon ihan loppu....Työasiat tulee hoitaa mutta sen lisäksi pitäis vastata kavereiden mese- ja whatsapp-viesteihin, tavallisiin tekstareihin, Tinderin miesten viesteihin...en JAKSA!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä!

En kyllä ole edes mennyt tinderiin tai messengeriin. Facebookiin menin, kun etsin yhtä kaveria, mutta ei se ole minun juttu. Käyn lukemassa välillä muiden juttuja. Monta kuukautta voi mennä, etten edes käy siellä.

Toki ne sosiaaliset viestittelyt katoavat, kun ei vastaile. Mutta mitä sitä elämältään haluaa. Sen voi miettiä. Ja toimia sen mukaan.

On monta muutakin asiaa kuin viestittely. Ja silti voi tuntea elävänsä hyvin. Voi kuulua joukkoon ja maailmaan ilman jatkuvaa yhteydenpitoa. Eikös voi? Vai voiko?

Ehkä se viesteily on se turva?

Vierailija
2/2 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa, siksi en viestittelekään paljon. Esim. tinderiin en ikinä liittyisi vaikka olisin sinkku koska en mä jaksaisi siellä kellekään jutella. Jotkut tutut joskus yrittää alkaa viestittelemään aktiivisemmin mutta aika äkkiä ne lopettaa kun huomaa että vastaan niin lyhyesti enkä ikinä itse aloita keskustelua :D kaverit tietää etten ole aktiivinen viestittelijä ja on tottuneet siihen. En vaan tykkää mistään jatkuvasta smalltalk-viesteilyistä, se on ahdistavaa ja väsyttävää. Laitan viestiä jos on jotain oikeeta asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme