Onko mitään nautinnollisempaa kuin vittumainen finni joka vihdoin purskahtaa suorastaan räjähdysmäisesti?
Kommentit (21)
Ajattelin tänään aamulla ihan samaa :D Pitkään ollut sellainen helvetin kipeä patti poskessa syvällä ihon alla kunnes vihdoin tänään aamulla huomasin valkoisen pään. Tuli oikea kunnon lätsähdys peiliin <3
Jaa. Vaikea sanoa, kun elämässä on ollut ehkä pari finniä joskus varhaisteininä.
Joo, se kun on ihan järkyttävä kakkahätä jota on joutunut pidätteleen ja vihdoin saa päästää kaiken ulos.
Joo, mitä enemmän tulee mönjää sen parempi. Pettymys on suuri jos tulee vaan tosi vähän mönjää ja loput onki verta :(
Kerran automatkalla reiteä kutitti hassusti pitkän matkaa ja kun sitten tauolla käärin lahkeen ylös niin siellä pömpötti elämää suurempi finni. Se laukesi siinä puristellessa ja sieltä tuli mönjää kuin hammastahnatuubista. Pienen talipallon lintusille siitä olisi saanut pyöriteltyä.
Tapahtuma oli jälkikäteen ajatellen varsin nautinnollinen, myönnetään.
-m
Minulla tuli joskus vuosia sitten silloin tällöin iso finni suurin piirtein pikkarin kuminauhan kohdalle. Joskus huomasin finnin vasta suihkussa käynnin jälkeen, vaikka se oli aika iso ja räjähtämispisteessä. Ei tarvinnut kuin pikkuisen puristaa ja hirveät töhnät tuli ulos. :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuli joskus vuosia sitten silloin tällöin iso finni suurin piirtein pikkarin kuminauhan kohdalle. Joskus huomasin finnin vasta suihkussa käynnin jälkeen, vaikka se oli aika iso ja räjähtämispisteessä. Ei tarvinnut kuin pikkuisen puristaa ja hirveät töhnät tuli ulos. :D
Finni tuli melkein aina vasemmalle puolelle samaan kohtaan. Nyt ei ole ollut enää vuosiin niitä.
Kerran tuli reisitaipeeseen tolkuton paise. Ensin luulin sen olevan suonikohju mutta sitten kerran tunsin siinä pienen piston ja paise puhkesi. Puristin siitä mätää varmaan kaksi ruokalusikallista. Ai että oli tyydyttävää.
Mulla oli kerran ulommassa häpyhuulessa, monta päivää se siellä muhi kunnes valkoinen pää ilmestyi ja poks.. ah.
Syön suklaata ja luen näitä. Jotenkin ällöttävän nautinnollista.
Lämmöllä muistelen reidessäni ollutta kystaa, joka kyllä oli average finninpuristus potenssiin kymmenen kertaa tyydyttävämpi kokemus
Tää on kyllä mielenkiintoinen palsta. Meikälle ei ihan ensiksi tule finni mieleen. Onko tää murkkuikäisten harjoitusmesta? Mammoille oiva näkökulma millasia ne pojankoltiaiset onkaan finni-iässä.
Myös se on tyydyttävää, kun ulospäin ihan pieneltä ja vähäpätöiseltä näyttävästä finnistä tuleekin kymmenen kertaa enemmän mätää ulos kuin mitä ikinä olisi voinut kuvitella.
Sekä hyvin onnistunut mustapään tyhjennys ja tyhjän ihohuokosen ihailu.
Siis minulla oli reidessä kohtuullisen kokoinen finni!!! Ei mikään järkyttävän kokoinen. :O Niitä tuli silloin tällöin, ehkä kerran 2 kk:ssa, mutta jäivät hyvin mieleen, koska sellaisia ei tullut naamaan tai muualle ja ne olivat tosi pehmeitä ja kivoja puristaa. Nyt ei ole ollut enää moneen vuoteen.
Muistelen vieläkin lämmölle reidessä pitkän aikaa muhinutta mustapäätä, joka oli ulkoiselta olemukseltaan lopulta aika vaatimaton mutta kun huomasin puristaa sen, talia vaan pursusi ja pursusi. Ja pursusi.
On elämässä paljonkin nautinnollisempia asioita, mutta kyllä helpottava finnin puhkeaminen on parempaa kuin keskivertoa huonompi seksisessio.
Vieläkin muistan sen ihanan tunteen kun ihan helevetin kipeä finni ristiselässä vihdoin suostui puhkeamaan epätoivoisten kurotus-puristusyritysten jälkeen.
Minulla reiteen tuli finni silloin tällöin ilmeisesti sheivaamisesta.... :/ Myöhemmin tajusin, että karvoja voi trimmata saksilla ja ihan siistiltä näyttää. :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla reiteen tuli finni silloin tällöin ilmeisesti sheivaamisesta.... :/ Myöhemmin tajusin, että karvoja voi trimmata saksilla ja ihan siistiltä näyttää. :)
Ja finnejä ei sitten enää näkynyt. :)
On. Peppuseksi.
M