Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen iho on persikkaiho?

Vierailija
21.12.2016 |

Hämmentää kun myyjä sanoi minulla olevan persikkaiho. En ostanut hänen tarjoamaa tuotetta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen.

Nyt voitkin lopettaa hämmentyneenä olemisen.

Vierailija
2/8 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen :D Persikkahan on täynnä sellaista hienoa pientä nukkaa. Itsellänikin on persikkaiho, eli täynnä pientä vaaleaa karvaa. 

Joskus tosin sanalla viitataan ihan vaan erittäin hyvään ja sileään ihoon myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeä, mattapintainen, ei näkyviä ihohuokosia.

Vierailija
4/8 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi myyjä haluaa vihjailla asiakkaan karvoista?

Vierailija
5/8 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi myyjä haluaa vihjailla asiakkaan karvoista?

Mä en tajunnut ennen että tämä viittaa karvoihin, kuin kerran eräs nuori kampaajatyttö kommentoi persikkaposkista. Oletin sen olevan vain kehu ikäisekseni hyvää ja sileää ihoa kohtaan, mutta sitten hän jatkoi, että "monilla vahvatukkaisilla naisillahan on kasvoissakin karvaa". Silloin menin häpeästä punaiseksi kun tajusin, että tosiaan, mun naama ON karvainen, ja ilmeisesti ihmiset myös huomaa sen vaikka se karva on vaaleaa ja ihan hentoa.

Vierailija
6/8 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Ei sillä sanonnalla varmaan alun perin ole ollut tarkoitus viitata karvaiseen ihoon, vaan tasaiseen ja sellaiseen, jossa ihohuokoset ei näy. Mutta joo, itsekin olen joskus ihmetellyt tätä, koska nukkainenhan se persikka on...

Vierailija
7/8 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samettinen ja rusottaa nätisti, ennenvanhaan oli rokonarpisia lähes kaikkien naamat.

Vierailija
8/8 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä persikkaihoiseksi sanominen tarkoittaa AINA kohteliaisuutta; tai siis hyvää & tavoiteltavaa asiaa. Vaikka siinä sitä ihonukkaakin olisi, mitä ei ihan ehkä karvoitukseksi voi sanoa.

Joku kosmetiikan alan ihminen saattaa persikkaihoiselle kertoa myös, että heidän (sinänsä ihana ja kaunis) ihotyyppinsä vanhenee/rypistyy helposti ja aiemmin kuin rasvaisemman ihon omaavat.  Siitähän kai kiistellään voiko sitä prosessia ihon-tai kosteusvoiteella hidastaa, mutta se on oma storynsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä