Zalando toimitusaika kokemuksia juuri nyt
Onko ketään joka odottaa Zalandolta tilattua joulupakettia? Onko minkälainen viive toimituksessa? Omani on matkalla Postnordin toimittamana ja on nyt seurannan mukaan seissyt 8 päivää Kuopiossa statuksella "Lähetyksen toimitus on aloitettu". Joko alan kyselemään vai vieläkö vaan odotan...
Kommentit (13)
Hakisit sinäkin vaatteesi kotimaisesta verkkokaupasta niin ehkä tämä lama joskus taittuisi.
Itselläni nyt sama tilanne. Paketti on jo viikon ollut seurannan mukaan Helsingissä ja tilassa "Lähetyksen toimitus on aloitettu". Kauankohan vielä kestää?
Tilasin 25.1. ja sain paketin 30.1. Näin Helsingissä. En tiedä missä sinä asut, mutta ehkäpä sinnepäin ei toimiteta joka päivä postnordin paketteja?
Tilasin eka paketin, jonka tulo kesti 2 viikkoa. Mitään ilmoitusta ei kuulunut. Kun menin lähi-Siwaan kyselemään, siellähän se paketti nökötti kaapissa. Nyt sama juttu, tilaus tehty 10 päivää sitten eikä mitään ole kuulunut vieläkään. Pitääkö haukkua nyt Zalando vai Matkahuolto!?
Ihmettelen vaan kirjoitti:
Tilasin eka paketin, jonka tulo kesti 2 viikkoa. Mitään ilmoitusta ei kuulunut. Kun menin lähi-Siwaan kyselemään, siellähän se paketti nökötti kaapissa. Nyt sama juttu, tilaus tehty 10 päivää sitten eikä mitään ole kuulunut vieläkään. Pitääkö haukkua nyt Zalando vai Matkahuolto!?
Ainakin ensimmäisessä tapauksessa vika taisi pikemminkin olla siinä, että Siwassa viivakoodinlukija ei rekisteröinytkään pakettia sen saapuessa. Itselläni on käynyt niin kaksi kertaa Postissa. Onneksi henkilökunta oli avuliasta ja etsi paketit minulle satojen pakettien joukosta.
Olen tilannut sieltä usein, 1,5-2 viikkoa on ollut tavallisin toimitusaika.
nyt täytyy sanoa, parin asiakaspalvelu emailin ja chatin jälkeen...tuli ihan oikeasti pakettiin vauhtia
Mulla kesti kaksi arkipäivää, oli nopeampaa kuin yleensä.
Mulla menee yleensä Zalandon paketin toimituksen kanssa noin 5-9 arkipäivää. Odottaisin tapauksessasi siis jonkun aikaa, mutta ehkä huomenna-ylihuomenna tiedustelisin PostNordilta seurantakoodin kanssa mikä on tilanne.
Miksihän multa on hävinnyt lasku-vaihtoehto kokonaan? Pystyn ostamaan vain tilisiirrolla. Mitään ei ole maksamatta ja kaikki on aina hoidettu ajallaan. Voikohan johtua liikaa palautetuista tuotteista?
Jostain syystä viimeaikoina tilauspäiväni on olleet enimmäkseen torstaita ja seuraavana tiistaina olen hakenut paketin PostNordin pisteeltä. Nopeaa toimintaa :) Ei ole ikinä ollut mitään valittamista Zalandosta.
Zalando huijaa alennuksien kanssa. Hinnat saattaa jopa nousta alkuperäisestä, vaikka lukisikin -50%. Kannattanee siis ostaessaan miettiä sitä sen hetkistä hintaa, eikä alennuksen määrää. Sentään palautukset ovat onnistuneet toistaiseksi ongelmitta.
Mitäköhän ihmettä? :o Itse tilasin paketin viime viikon tiistaina ja se oli tullut nyt maanantaina jo.