Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin vaatelahjoituksia?

13.03.2006 |

Mihin voi lahjoittaa lastenvaatteita, jotta ne päätyvät niitä tarvitseville (lastenkodit yms)? Punaisella ristillä ja pelastusarmeijalla on tietääkseni vaatekeräystä, mutta onko vielä muita tahoja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähetyskirpputoreja.

Vierailija
2/4 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vienyt perheemme vanhoja vaatteita Punaiselle Ristille. Ainakin täällä Tampereella on toimipiste, jonne lahjotukset voi viedä. Pidän sitä luotettavana avun perille menona.

Tuo taaperokassi-keräys on varmasti tosi hyvä myös. Vauvakassikeräys oli mielestäni aikanaan myös mielekäs ja sain koottua tuplien vaatteista monta kassia ja itse sai hyvän mielen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkemmat tiedot alueiden keräyspaikoista, päivistä, kellon ajoista tulevat yllä mainittuun osoitteeseen tämän kuun aikana vielä!

myös lisätietoa taaperokassikeräyksestä, kohteesta, yhteistyökumppaneista jne jne löytyy yllä mainitusta netti osoitteesta

Vierailija
4/4 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto on siis Vaaka ry:n Taapero-kassi keräys. Lisää tietoa keräyksestä löydät täältä:

http://www.vaaka.org/taaperokassi/

Sosiaalitoimistosta voi kysyä, ottavatko vastaan lastenvaatteita, pienemmällä paikkakunnalla ainakin ovat ottaneet vaatteita vastaan. Seurakunnasta (diakonia) voi myös kysyä. Paikallislehteen/nettiin voi laittaa ilmoituksen mutta täysin varma ei voi olla silloinkaan, että vaatteet menevät niitä todella tarvitsevalle.