Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko CUPLATONIA aina ennen syöttöä?

13.03.2006 |

Olen mietiskellyt, että pitääkö cuplatonia antaa masuvaivojen ehkäisyyn ennen jokaista syöttöä? Jos vauva esim. syö ensin toisen tissin tyhjäksi ja sitten " miettii" 15 minuuttia ja haluaa sen jälkeen syödä toista rintaa, niin pitääkö cuplatonia antaa ennen tuon toisenkin rinnan syöttöä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota hei, pistäppä miljauk@suomi24.fi ostteeseen sun sähkäri os (jos haluat) voisin sitä kautta laittaa tarkemmin, kun en ehdi nyt kun lapset huutaa (meillä erittäin vaikeaa nykyään) jos illalla kokeilisin uusiksi..

T:Neiti kera huutajan ja töhrijän

Vierailija
2/4 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten pitäisi toimia, mutta itse olen antanut cuplatonia vain noin 2 tunnin välein. Eli jos vauva on syönyt jo tunnin päästä uudestaan, niin en ole vielä silloin antanut uutta satsia cuplatonia. Ainakin meillä on toiminut näin ihan hyvin. Eli vauvamme syö yleensä 1-3 h välein, niin sitten en ihan joka syötöllä anna.

Meillä vatsavaivat alkoivat helpottaa paremmin nyt, kun on nyt syöty reilu viikko cuplatonin lisäksi rela dropsia. Itse asiassa huomaan jopa unohtavani välillä antaa cuplatonia joka syötöllä ja silti tuntuu nyt vatsa toimivan ja ilmat tulee suht kivasti ulos. mutta varmaan yksilöllistä mikä kullekin vauvalle toimii, pitää vaan kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti koitin helmikuussa metsästää tuolta koska olet vauvelisi saanut jotta voisin onnitella, en löytänyt joten onnittelempa tähän.

SUURET ONNITTELUT NYYTISTÄ!

meille muuten tehosi Rela Dropsit pahimpiin masuvaivoihin.

T:neiti21+Minja&Nea

Vierailija
4/4 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on myös nuo rela-dropsit käytössä.

NEITI21: kivaa että joku on kaivannut :) mehän siirryttiin puolukoiden kanssa suljettuun yhteisöön ja siksi ei pahemmin tuu enää vauviksella käytyä. ilmotin kyllä uusille puolukoille vauva-uutiset, mutta ethän sää sieltä varmaan oo osannu ettiä :) 8.2. siis syntyi meijän poika ja synnytys oli tosi mukava kokemus.

Miten teillä elo sujuu kahden neidon kanssa? Miten meni kuopuksen leikkaus?

JJ ja Jätkä kohta 6 vko