Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Se konsertti on minun kiitos kaikille minua tukenneille suomalaisille" ja lippujen hinnat alk. 43,50:DDD

Vierailija
20.12.2016 |

Ole hyvä vaan!! Siis kyllä minä ne liput ostan jos siskontyttö haluaa Saaraa lähteä katsomaan mutta olishan toi lausahdus nyt sopinnut paremmin ilmaiskonserttiin. Tähän toi ei sovi kyllä yhtään. Ai että hän kiitoksesk viittii tulla keikan heittämään kunhan maksatte tarpeeks?😂😂😂

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Meri!

Vierailija
2/17 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt uudelleen asiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilat, järjestelyt, järjestysmiehet, valot, bändi jne. on ilmaisia vai?

Vierailija
4/17 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän suomesta saaraa tuettu, joten ihan oikein että rahat pois tyhmiltä.

Vierailija
5/17 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että liput tulee myyntiin nyt, keväällä suurin hurmos voi olla jo ohi :)

Vierailija
6/17 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap hintaa moittinut, vaan ihmetteli sanavalintaa. Ihan sama kuin kauppias sanoisi, että myyn teille nämä tavarat kiitoksena siitä, että olette käyneet kaupassani. 

Vierailija
7/17 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Yleensähän Hartwall Areenan konserttien lähtöhinta 69€ (plus toimituskulut).

Vierailija
8/17 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs hintaisia ne muiden Hartwall keikat on olleet? Luulen että vielä kalliimpia.

Vierailija
9/17 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostamassa lippuja yhteenkään Saaran esiintymiseen, kerran olen ollut häntä kuulemassa ja se on ihan tarpeeksi. Saara lauloi X factorissa hyvin, mutta jos esiintyy samalla tyylillä jatkossa kuin siellä kirkon portailla Helsingissä, kuka sitä jaksaa katsoa ja kuunnella? Välispiikit itseensä ja unelmiinsa uskomisesta ja itsensä hyväksymisestä olivat lapsellisia tuon ikäiseltä. Voin kuvitella sitä No fear -hehkutusta jatkossakin. No, osa ihmisistä on siitä innoissaan. Itsellä se vähentää mielenkiinnon kyseisen artistin esiintymisestä minimiin.

Vierailija
10/17 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiseksiko pitäisi laulaa? Jos tarkoituksena on tienata elanto musiikilla, lienee itsestään selvää, että pääyslipulla on joku hinta. Ei kai kukaan muukaan laulaja ilmaiseksi laulele. En ymmärrä tätä(kään) aloitusta.

Vierailija
11/17 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän suomesta saaraa tuettu, joten ihan oikein että rahat pois tyhmiltä.

Miten niin tuettu? Jostain tykätään, toisesta ei. Saarasta ei omasta mielestään ole tykätty tarpeeksi, vaikka kirkkokonserttinsa ovat olleet suosittuja ja on pärjännyt hyvin eri kilpailuissa Suomessakin. On pystynyt elättämään itsensä laulamisellaan, mutta kun sekään ei ole tarpeeksi.

Vierailija
12/17 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paha hinta.

Harmi kun mielesi meni pahaksi "kiitos" sanan takia.

En pidä tästä fraasista, mutta ole hyvä: Mene hoitoon!

Vierailija
13/17 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut kiihkofanit ostaa, anna niiden tuhlata rahansa :)

Vierailija
14/17 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä että liput tulee myyntiin nyt, keväällä suurin hurmos voi olla jo ohi :)

Onko sitä hurmosta nytkään? Viime viikolla vielä oli, mutta eipä tuosta enää samallalailla somessa puhuta. Jossain vauvapalstalla vaan.

Vierailija
15/17 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen ville valonkin pitäisi esiintyä ilmaiseksi, jakaa levyt ilmaiseksi jne koska minä haluan.

En maksa myöskään kaupassa enkä bussissa, koska olen tukenut niitä puhumalla mukavia.

Aloittajalle ei pitäisi maksaa palkkaa, koska olemme tukeneet häntä vastaamalla tähän aloitukseen.

Vierailija
16/17 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsertti siirtyy Areenalta kevään aikana Kulttuuritalolle. Lippuja myydään 1000 kpl - jos sitäkään. Tosiaan, hurmos meni jo ja nyt on uudet lesbot nousemassa tähtiin.

Vierailija
17/17 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo sananvalinta! Mikä kiitos se on, että tekee työtään ja normaalia elinkeinotoimintaa? Kuulostaa todella pöyhkeältä, ihan kuin Saara Aalto tekisi suuren palveluksen yleisölle esiintymällä konsertissa.

Ilmaiskonserttia ei tietenkään tarvitse järjestää, mutta sitä voisi jo kutsua kiitokseksi. Normaalista konsertista kannattaisi tiedottaa toisella tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi